וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש-הפועל פ"ת: הולכים על התקפה

4.12.2009 / 15:20

עזורי יפתח עם קדוסי על חשבונו של אביתר אילוז מול הקבוצה ממלאבס (שבת, 19:00), שתעביר את סרט הקפטן לצרפתי

מאמנה של הפועל באר שבע, גיא עזורי, מתכן שינוי אחד בהרכב קבוצתו למשחק נגד הפועל פתח תקוה (שבת, 19:00). אוהד קדוסי יפתח בהרכב על חשבונו של אביתר אילוז, שתופקד בשבועות האחרונים כקשר. קדוסי הבקיע את שער הניצחון במשחק אימון באמצע השבוע מול מכבי באר שבע. במהלך השבוע היה נראה כי אחד הבלמים המחליפים יפתחו על חשבונו של פבל פרגל הפצוע, אך הבלם הצ'כי ערך אימון מלא והוא יפתח לצד דנילו מוריירה.

מלבד זאת, אמור עזורי להמשיך בהרכב הרגיל שלו שכולל את המגן השמאלי שמעון הרוש ואת המגן מרכוס גלארסה. שחקנים בבאר שבע טוענים כי האחרון סיפר להם במהלך השבוע כי הוא תופקד בעיקר מגן שמאלי כששיחק בארגנטינה. שחקן בקבוצה אמר על כך: "כשהוא פתח נגד מכבי תל אביב כמגן ימני הוא נראה בהלם. לא סתם עזורי שינה לו תפקוד במחצית והעביר אותו להיות מגן שמאלי". הקשר יוסי אופיר אמור לפתוח גם הוא בקישור האחורי לצד אייל שן. מאור מליקסון ודוד רביבו ישלימו את חוליית הקישור. בנוגע לאחרון, גורמים בקבוצה טוענים כי חלה לאחרונה מתיחות בינו לבין המאמן עזורי, אך היא חלפה. רביבו, כזכור, התלונן בשבוע שעבר לאחר שעזורי החליף אותו וביקר את המאמן על כך.

בבאר שבע החליטו שלא לפתוח את שער שלוש לאוהדי הקבוצה בשל ביקוש נמוך יחסית לכרטיסים.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: טברטקו קאלה; מרכוס גלארסה, דנילו מוריירה, פבל פרגל, שמעון הרוש; אייל שן, יוסי אופיר, מאור מליקסון, דוד רביבו; אוהד קדוסי, ליאור אסולין

אלימלך יעביר לצרפתי את סרט הקפטן

אחרי התיקו בדרבי, בהפועל פתח תקוה מחפשים ניצחון ראשון בעידן שביט אלימלך, במשחק נגד הפועל באר שבע. באימון היום (שישי) שוחח אלימלך עם שחקניו וביקש מהם "לגלות עירנות בהגנה ולהיות מפוקסים". אלימלך הוסיף: "זה משחק חוץ קשה אבל נצטרך את הנקודות". המאמן מתלבט את מי למנות לתפקיד הקפטן במקום גל כהן המורחק. אתמול הוא התייעץ עם מספר אנשים במועדון בנוגע לסוגיה ואלה המליצו לו למנות את גיא צרפתי לתפקיד. גם אלנתן סלמי מועמד, אבל המאמן מעדיף לתת את הסרט לשחקן מנוסה יותר.

הבלם אודי חנון יחליף את כהן וארמון בן נעים יפתח בקישור השמאלי במקום איימן אבו סלאח, שלא כשיר במאה אחוז. בפעם הראשונה העונה תצא הקבוצה למלון לפני המשחק, זאת באמצעות הספונסרים תומר סיני וגל חצור.

הרכב משוער: צליל חתוכה; איאד חטובא, עמנואל מתיאס, אודי חנון, ג'ורג' גברו; קובי דג'אני, ג'ונתן אסוס, ארמון בן נעים, גיא צרפתי, עוסמן בשירו; אלנתן סלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully