וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-הפועל רעננה: זוכרים את 1955

דור בלך

4.12.2009 / 14:05

המשחק האחרון בין השתיים הסתיים בשערורייה לפני 54 שנים. אחרי נקודה ב-3 מש' בבית"ר מקווים לטוב (שבת, 19:15, ספ' 2)

54 שנים לאחר מפגש הליגה האחרון בין בית"ר ירושלים והפועל רעננה, ייפגשו מחר (שבת, 19:15, ספורט 2) השתיים למשחק במסגרת המחזור ה-12. המפגש הקודם, שנערך במסגרת הליגה השנייה, נגמר בצורה שערורייתית, כשרעננה ניצחה 0:1 על המגרש, אך שבועיים לאחר מכן, ערב מחזור הסיום כשבית"ר איבדה כל סיכוי לעלות לליגה הבכירה, גילו הירושלמים כי הקבוצה מהשרון שיתפה שחקן ללא כרטיס בהתאחדות, התלוננו וזכו לניצחון טכני, הודות לו עלו ליגה. ברעננה מקווים להצליח לשחזר את התוצאה בתום 90 הדקות, כשבבית"ר דווקא מקווים לצאת מהמשבר ולשחזר את התבוסה שהנחילה לקבוצה הקטנה במפגש הגביע ביניהן בעשור הקודם, אז ניצחה 1:4.

הירושלמים המשיכו גם השבוע באווירת השבר סביב הקבוצה ומקווים כי ניצחון מחר יוציא אותם לדרך חדשה. מעבר לתחושות הקשות שאופפות את הקבוצה עקב המצב המקצועי והעובדה שעד כה צברו פחות מ-50 אחוז הצלחה, בקבוצה מחכים בכיליון עיניים לתוצאות הבדיקות של עידן ורד שיקבעו סופית את חומרת הפציעה בכתפו. התוצאות המפוענחות היו אמורות להגיע כבר אתמול, אך עקב עומס בבית החולים איכילוב הן יגיעו רק ביום שני. הקשר עצמו חש טוב יותר ויהיה כשיר למשחק מחר, אך במועדון מפחדים להחמיר את הפציעה ושוקלים שוב לא להרכיבו ולחכות לתוצאות ולאישור מד"ר ערן ממן, שטיפל גם בפגיעה דומה של איתי שכטר. החשש הגדול הוא מהחמרה שתביא לכך שהקשר יאלץ לעבור ניתוח, שישבית אותו למספר חודשים. רק סמוך לפתיחת המשחק יוחלט אם להרכיבו או לתת לו לנוח על הספסל.

שחקני הקבוצה נאלצו לקום הבוקר מוקדם שכן אימון הבוקר הוקדם ל-9:00 כדי לאפשר למאמן יצחק שום להגיע ללווית אביו של שלמה שרף שנערכה בצהריים. המאמן הספיק להעביר אימון מלא ותדריך וידאו, אך יעביר תדריך טקטי מפורט מחר לפני המשחק. המאמן מנסה למצוא פתרונות למצבה של הקבוצה וצפוי לערוך מספר שינויים בהרכב. איתן טיבי שגילה יכולת גבוהה בהפסד לאשדוד ימשיך לקבל קרדיט, כשעל פי האימונים השבוע אלירן דנין יקבל הזדמנות בהרכב במקומו של אבי ריקן. אריק בנאדו שחזר לאימונים רק אתמול לאחר מחלה ממושכת שגרמה לו להעדר כשבועיים צפוי לפתוח על הספסל כשתומר בן יוסף ימשיך בהרכב. המאמן מתלבט בין קובי מויאל לבין מתן הזדמנות נוספת לפאולו דה לה האסה המאכזב עד כה בהרכב. בהתקפה צפוי טוטו תמוז לפנות את מקומו לטובת עמית בן שושן.

"כרגע אנחנו לא מוכנים ליעדים ומטרות גבוהים", הודה קפטן הקבוצה אבירם ברוכיאן לקראת המשחק שעל הנייר אמור להיות פשוט, אך במצבה הנוכחי של בית"ר הפך למוקש. "שאנחנו צריכים לעבוד קשה על המגרש, לאגור נקודות ואחרי זה לראות מה קורה".

הרכב משוער: אריאל הרוש, אלירן דנין, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, איתן טיבי, קובי מויאל (פאולו דה לה האסה), עידן טל, ג'וניור ויסה (עידן ורד), אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי

ברעננה מאמינים בפסיכולוג, ביטון הושעה

בהפועל רעננה מחפשים, מעבר לנקמה על מה שהתרחש לפני 54 שנים, ניצחון שלישי העונה ומיצוב כקבוצת אמצע טבלה. בקבוצה המשיכו השבוע בקו הגיבוש שהחלו בו בשבועות האחרונים ושעבד היטב, ומקווים לרשום הפתעה ולחזור עם שלוש הנקודות מטדי. לאחר הטיפים והמחמאות להם זכה מירון הוכנבויים שהוציא עם עכו נקודה בטדי, ביקש אלי כהן משחקניו לעלות על מנת לנצח.

מה שהעיב על האווירה הטובה בקבוצה הייתה היציאה ללא אישור של חלוץ הקבוצה דודו ביטון להבחן בליגה הגרמנית השנייה. אתמול חזר חלוץ הנבחרת הצעירה ארצה, אך הושעה מהקבוצה עד לועדת המשמעת שתערך לו ביום ראשון ולא יהיה בסגל הקבוצה למשחק מחר. החלוץ בכל מקרה לא היה אמור לעלות בהרכב.

על אף התוצאות הטובות, צפוי אלי כהן לערוך שינוי בהרכב כשאבי קנפו צפוי לעלות בהרכב במקומו של שניר שוקר. פרט לכך צפוי כהן להמשיך עם אותו הרכב שהוציא 4 נקודות בשני המחזורים האחרונים. סטיבן כהן הסובל כבר תקופה ארוכה מפציעה בשרירי בטנו היה אמור לנוח השבוע ולעבור טיפולים עקב ההנחה של קברניטי הקבוצה כי בכל מקרה תתקשה רעננה להוציא נקודות בטדי, אך זה התעקש לשחק במשחק ואף הבטיח כי יכבוש, ולכן יפתח בהרכב לבקשתו, וינוח בהמשך.

את הקבוצה החל ללוות צוות תיעוד של התוכנית "עובדה", וברעננה מקווים להרשים את תוכנית התעודה עם ניצחון בבירה. ב"עובדה" עוקבים אחר האמצעים הפסיכולוגיים והחברתיים שמעמידה הקבוצה לשחקניה לצורך ההצלחה. כידוע, את הקבוצה מלווה פסיכולוג במשרה מלאה, שגם אתמול ערך לשחקנים הרצאה בת למעלה משעה על הפן הפסיכולוגי של הניצחון בטדי.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, רועי לוי, עמרי עטיה, איתי טואף, אבי סופר, איתי אלקסלסי, גיל קופר, סטיבן כהן, רז כהן, אבי כנפו, כריסטיאנו דוס סנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully