וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: גליץ' גדול מהתוכניות

4.12.2009 / 6:19

מארק סאנצ'ז הוביל את הג'טס לניצחון 13:19 בטורונטו על בפאלו, אבל ברבע השלישי נפצע בברכו ונטש את המשחק

בפאלו (8:4) - ניו יורק ג'טס (6:6) 19:13

הצופים שהגיעו לרוג'רס סנטר בטורונטו לא ראו משחק פוטבול גדול. מה שהם כן ראו הוא ניצחון שני בתוך ארבעה ימים לג'טס, שחזרו למאזן חצוי ויכולים שוב לחשוב על פלייאוף, בעיקר אם ניו אינגלנד תיכשל במיאמי ביום ראשון. אלא שהניצחון הזה הוכתם בפציעת ברך של מארק סאנצ'ז, שנפצע ברבע השלישי לאחר שגלש קדימה. הבשורה הטובה, יחסית, מבחינת הג'טס היא שסאנצ'ז שיחק בעוד שני מהלכים לפני שירד לחדר ההלבשה ולא חזר למגרש. קלן קלמנס החליפו במחצית השניה, שבאופן כללי הייתה איומה, והג'טס יכולים להודות לבועט ג'יי פילי, שהשחיל ארבעה ניסיונות מדוייקים לשער שדה. סאנצ'ז סיים עם 104 יארד ומסירה לבריילון אדוארדס לטאצ'דאון, תומאס ג'ונס רשם 109 יארד על הקרקע. עוד משחק גדול לדארל ריוויס והגנת הג'טס, ששיתקו את ריאן פיצפטריק (9 מ-23 ל-98 יארד ואיבוד אווירי).

בן רות'לסברגר, שצפוי לחזור ביום ראשון לפיטסבורג, נעלב מהביקורת של היינס וורד, שביקר אותו על כך שנעדר מההתמודדות עם בולטימור. "דיברתי אתו ואמרתי לו מה אני מרגיש", אמר רות'לסברגר, "המשכנו הלאה".

מכללות: שנתיים לאחר שהוביל את קנזס לעונה הגדולה בתולדותיה, מארק מנג'ינו התפטר. הוא אימן במכללה שמונה שנים, כשב-2007 הוביל אותה עם מאזן 1:12 לזכייה באורנג' בול.

שבוע לאחר שמכללת נורת' איסטרן סגרה את חטיבת הפוטבול שלה, עשתה זאת גם הופסטרה, שנכוותה קשות מהמשבר הכלכלי ונאלצה לסגור את שעריה לאחר 69 שנים. המכללה הודיעה שהחליטה לפנות את 4.5 מיליון הדולרים שהשקיעה בפוטבול לדברים אחרים. בהופסטרה שיחקו מאמן טמפה ביי רחים מוריס, התופס של ניו אורלינס מרקז קולסטון ותופס העבר של הג'טס ויין קרבט. "אלה חדשות עצובות ומפתיעות, אני בהלם", אמר קולסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully