וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "טוב שהיה להם מה להפסיד"

איתן נוח

3.12.2009 / 23:46

מאמן מכבי ת"א חגג ניצחון על לובליאנה, אבל מודה: "לא היה כדורסל גדול". על ויטוריה: "ננצח ונסתכל קדימה לעבר הטופ 16"

במכבי תל אביב צריכים להסתכל כבר קדימה לעבר הקרב הבא והחשוב באמת עבורם: קאחה ויטוריה. הצהובים, שניצחו את לובליאנה 65:82, מבינים שכדי לתפוס את ראשות הבית, הם יהיו חייבים לנצח את הספרדים, שהנחילו את ההפסד היחיד של מכבי. ובינתיים יש כמה נקודות עידוד מהיכולת של הקבוצה, שהייתה טובה יותר מתחת לסל והפגינה אגרסיביות בהגנה במאני טיים בדרך לסגירת ניצחון כפול על הסלובנים, שכנראה לא ימשיכו לטופ 16.

"לא היה פה כדורסל גדול", הודה פיני גרשון בסיום המשחק. "מהרגע שהתחילו העפיפונים והמצתים לעוף, התעסקנו בלאסוף מטבעות ולא במשחק", אמר גרשון, שהתייחס לאווירה הביתית ולשיפוט שגרם להתלהטות היצרים ביציעים. "אני יוצא מעודד כי לא ניצחתי פה מ-1991 או משהו כזה ושברתי מנחוס אחד. שברנו כמה מנחוסים גם ברמה הקבוצתית". על המשחק עצמו אמר: "מבחינת הכדורסל, הכנסנו את סאני בצ'ירוביץ' לעבירה שלישית בשלב מוקדם, החטאנו זריקות מהצבע, אנדרסון איבד כמה כדורים שהחזירו אותם למשחק, אבל מהרגע שהוא יצא, ההרכב שהיה, היה יותר הומוגוני עם יותר מובילי כדור".

גרשון התייחס גם לחלוקת הדקות בקבוצה שלו, ואמר: "פרקינס לא התחיל טוב, אבל הוא סיים יוצא מן הכלל. אנדרסון התחיל טוב אבל נכנס לבעיה של איבודי כדור. בשביל זה יש עשרה שחקנים, כשחוץ מדרק דארפ, כל השאר שיחקו". על האווירה עצמה, שגרמה ללא מעט לחץ, אמר: "באווירה שהייתה פה, זה לא עושה טוב לשופטים. היה פה לחץ ועדיף תמיד לשחק נגד קבוצה שיש לה מה להפסיד. היה עליהם הרבה לחץ ולכן הם עשו את מרבית השגיאות כשהפער היה קטן. שחקנים ללא ניסיון לא לקחו זריקות טובות, וטוב שהיה להם מה להפסיד. הם רצו מאוד לנצח".

על היריבה בשבוע הבא, שכבר ניצחה את מכבי תל אביב ותחפש להשלים דאבל, אמר גרשון: "אנחנו משחקים בבית. אני לא יודע מה מצבת השחקנים שם, אבל זה משחק שלשתי הקבוצות יש מה להפסיד בו. זה קרב על ראשות הבית, ננצח אותו ונסתכל קדימה לעבר ההגרלה של הטופ 16".

דאור פישר: "היינו צריכים לנצח ועשינו את זה. זה היה קשה כי הקבוצה מכילה שחקנים חדשים ובכל פעם אנחנו מביאים אנרגיה ופותרים את הבעיות שיש לנו באותו מצב. המאמן אמר לנו במחצית שהולך להיות מאבק עיקש עד הסוף ואני שמח שעמדנו בזה. אני לא מודאג באופן אישי כשאני קולע פחות נקודות ומה שחשוב לי זה שהקבוצה תעשה את העבודה".

דיוויד בלותנטאל: "אנחנו מרוצים מהיכולת שלנו במחצית השנייה ומהניצחון הגדול באולם עוין. המטרה שלנו הייתה ונשארה לסיים את הבית המוקדם במקום הראשון ובשביל זה אנחנו צריכים להישאר מפוקסים ולנצח במשחקים שיבואו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully