וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשה: "אם נעשה מה שהמאמן רוצה, ננצח את מכבי ת"א"

דור בלך

3.12.2009 / 14:26

קשר מכבי נתניה לא מפחד ממשחק הליגה הקרוב: "הם נמצאים במומנטום טוב, אבל גם לנו יש מה להגיד במשחקים כאלה"

במכבי נתניה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב בשבת, כשאחד הברגים המרכזיים של הקבוצה העונה, שלו מנשה, מסמן מטרות ולא מתכוון לתת לצהובים של אבי נמני לצאת מהקופסא עם נקודות. "השגנו ניצחון בנצרת וחייבים שיהיה לזה המשכיות. אנחנו צריכים את הנקודות האלה כדי לברוח מהתחתית ולהתקדם כמה שיותר גבוה בטבלה ותוך כדי זה להציג יכולת טובה", אמר היום (חמישי) הקשר.

מנשה, שכבש העונה כבר שלושה שערים ובישל עוד שניים נוספים, התייחס גם ליריבה שהצליחה להיות הראשונה שעצרה את מכבי חיפה העונה בתחילת השבוע שעבר. "מכבי תל אביב נמצאת במומנטום טוב ובכלל, הם קבוצה טובה עם הרבה שחקנים איכותיים ויצירתיים, אבל לא משנה איזה קבוצה תבוא אלינו - אנחנו תמיד רוצים לנצח. יצא שמכבי תל אביב מגיעים אלינו בתקופה טובה, אבל אנחנו צריכים להתרכז אך ורק במטרות שלנו ולהוציא את 3 הנקודות"

"גם למכבי נתניה יש מה להגיד במשחקים כאלה וראינו את זה בעבר. אם נתרכז במשחק ונבצע את ההוראות שהמאמן רוצה והדברים שאנחנו עובדים עליהם כל השבוע, אני מאמין שננצח את מכבי ת"א", הוסיף מנשה. "חוסר היציבות שלנו הוא עניין שאנחנו צריכים לתקן. אנחנו צריכים לעשות רצף של כמה משחקים טובים, שנשיג בהם תוצאות טובות ואז נתקדם למעלה. זה קורה בגלל שאנחנו קבוצה חדשה עם המון שחקנים צעירים. אני מאמין שעוד 5-10 משחקים זה לא יהיה תירוץ, כי אנחנו קבוצה שצריכה להיות בתלכיד חזק וטוב שיביא את מכבי נתניה להצלחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully