וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "אולי מיהרנו מדי להגיד שאנחנו רצים לאליפות"

דור בלך

3.12.2009 / 12:09

הקשר תהה לגבי המטרות ששמה לעצמה בית"ר ירושלים. לקראת רעננה: "נבוא להילחם". עתידו הרפואי של ורד ייקבע היום

בבית"ר ירושלים ממתינים בדריכות לפיענוח הבדיקות שעבר שלשום עידן ורד, ושצפויות להגיע היום (חמישי). הבדיקות המקיפות, שסרקו את כתפו הפגועה של הקשר, יקבעו מה חומרת הנזק והאם יש צורך בניתוח שידרוש החלמה של מספר חודשים. אם הבדיקות יראו שהוא צריך ניתוח, ורד יושבת ויתמקד בטיפולים לקראת הניתוח, שייקבע במהירות האפשרית. ורד עצמו חש הטבה במצב הכתף ובמידה והבדיקות לא יצביעו על נזק לרצועות, צפוי ד"ר ערן ממן מאיכילוב לאשר לו לחזור לפעילות מלאה כבר בימים הקרובים, אולי אפילו באופן מיידי.

בינתיים ממשיכה הקבוצה בהכנות לקראת משחק הליגה נגד הפועל רעננה בשבת, בו תנסה לצאת מהמשבר בו היא שרויה. "חשבנו שיש הסבר למצב שלנו, אבל יש מאמן והוא עושה את העבודה. יש לנו אסיפות ואנחנו נגיע למשחק בשבת מוכנים", הבטיח קפטן הקבוצה, אבירם ברוכיאן. "אני יכול להגיד שהשחקנים הפנימו את הטעויות מהמשחקים האחרונים. אין משחקים קלים בליגה הזאת, גם לא מול רעננה. בית"ר צריכה עכשיו לקחת כל נקודה. אנחנו הכנסנו את עצמנו למצב הזה ואנחנו נוציא את עצמנו".

"אולי מיהרנו מדי להגיד שאנחנו רצים לאליפות", תהה בקול ברוכיאן לגבי המטרות שהציבו איציק קורנפיין ויצחק שום בתחילת העונה ובמהלכה. "זה בסדר להציב מטרה גבוהה, אבל כרגע אנחנו לא מוכנים ליעד הזה. אנחנו צריכים קודם כל להיראות יותר טוב. בשבת נראה חבורה לוחמת כי אין משהו אחר, אין ברירה. האוהדים יראו חבורה בית"רית", אמר הקפטן. "הכדורגל פחות חשוב, נבוא להילחם. יותר חשוב שניישם את הדברים שאיציק קורנפיין אמר לנו באסיפה על הלב והנשמה ואני מקווה שנצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully