וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "דווקא ההפסד הזה יגרום לנו לחזור לקרקע"

קשר הפועל ת"א מצא את חצי הכוס המלאה אחרי ההפסד 2:0 לסלטיק. גוטמן קיבל אור ירוק לרכש בינואר, מנטשאשוילי ישוחרר

ערב קצת מוזר עבר אמש (רביעי) על הפועל תל אביב בסיום משחק ההפסד 2:0 בסלטיק. מצד אחד, האדומים רצו לחלץ לפחות נקודה, בכדי להגיע למשחק האחרון מול המבורג בידיעה שתיקו ומעלה יעלה אותם מהמקום הראשון, ולכן הקבוצה היתה מעט מאוכזבת עם ההפסד, וכן מן היכולת הפושרת במהלך המשחק. מצד שני, שמחו האדומים עד מאוד על שהעפילו לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, מה שיבטיח לקבוצה עוד שני מפגשים לפחות באירופה, מה שיבוא לידי ביטוי גם במובן הכלכלי בדמות הכנסות נוספות. את השחקנים עצמם עצם ההפסד פחות עניין, והם חגגו את ההעפלה בבר במלון בו השתכנה הקבוצה, לאחר שאלי גוטמן אסר עליהם לצאת מגבולות המלון, לקח שנלמד היטב אחרי מקרה שבדיה.

את אותם רגשות חצויים היה ניתן לזהות גם אצל גיל ורמוט, שאמר לאחר המשחק: "חוויה גדולה היתה לשחק במגרש כזה, עם קהל גדול שכזה. אין לי הסבר מה לא הלך היום. קורה שיש משחקים פחות טובים ואנחנו יודעים שיכולנו לשחק טוב יותר".

הקשר התייחס נקודתית למשחק, והוסיף: "לדעתי לא היינו כאלה גרועים, אבל העיקר שעלינו שלב. במחצית הראשונה הם באמת הקשו עלינו, אבל במחצית השנייה ביצענו שני חילופים שגרמו לנו ללחוץ יותר ולהשתלט על המשחק. היינו שווים גול בחצי השני. הגענו למספר מצבים שהם לא מאה אחוז גול, אבל בסוף קיבלנו שער שני ממצב נייח ובסך הכל הפסדנו לקבוצה מצוינת במגרש ביתי מאוד. דווקא ההפסד הזה יגרום לנו לחזור לקרקע ולהתכונן טוב יותר לליגה נגד הפועל חיפה. אנחנו רעבים מאוד ורוצים לחזור כבר לשחק בליגה".

בהפועל כבר מסמנים את המשך העונה. המטרה העיקרית נכון לעכשיו היא להגיע להגרלה מהמקום הראשון בבית, ובשביל זה צריכה הקבוצה לנצח את המבורג בבית. מעבר לכך, במועדון כבר למעשה נתנו אור ירוק לאלי גוטמן לחפש רכש זר. לפני הטיסה לסקוטלנד גוטמן אפילו נפגש עם סוכן בנתב"ג, וביקש ממנו לבדוק עבורו מגנים ימניים זרים, או, לחילופין, קשרים אחוריים או בלמים ברמה גבוהה על מנת להתחזק בחלון ההעברות הקרוב בינואר.

המשמעות, במקרה כזה, תביא לעזיבתו של זוראב מנטשאשוילי ,שפתח אתמול במשחק וחתום על חוזה המאפשר להפועל נקודת יציאה בינואר, אם יימצא זר ראוי במקומו באחד מתפקידי ההגנה. לטווח היותר קצר גם כן צפויים שינויים. סמואל יבואה, ששוב הציג יכולת גרועה אתמול והמשיך למעשה את פתיחת העונה הנוראית שלו, עשוי לשוב לספסל, כשאת מקומו שוב יתפוס מהראן לאלה. הקבוצה תנחת היום בערב בטיסה מלונדון ומחר תתחיל להתכונן למשחק הבית ביום שני מול הפועל חיפה. נמניה ווצ'יצ'ביץ', שפתח על הספסל אמש, אמור לחזור להרכב האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully