וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גואטה: "נקודות ייתנו לנו אוויר לנשימה"

דור בלך

2.12.2009 / 17:15

קשר מכבי נתניה מתכונן למשחק הקשה מול מכבי תל אביב: "על הנייר, הם טובים מאיתנו". סבע: "מקווה לסיים עם 10 שערים"

לאחר שראו את מכבי תל אביב מוציאה נקודות ראשונות ממכבי חיפה העונה, ינסו במכבי נתניה לעצור את החגיגות של הצהובים עם ניצחון בקופסא. "על הנייר, מכבי ת"א חזקה יותר מאיתנו", הודה היום (רביעי) שניר גואטה, קשר הקבוצה. "ראינו אותם משחקים מול מכבי חיפה ובכלל בתקופה האחרונה, אבל במצב שלנו אנחנו חייבים להביא נקודות ומקווים לעשות תוצאה טובה בשבת".

הקשר הצעיר, שכבש בניצחונה של נתניה 1:3 על מכבי אחי נצרת בשבת, התייחס גם להתקדמות האישית שלו מאז חזר ראובן עטר לעמדת המאמן בקופסא. "זו הרגשה מצויינת לקבל דקות משחק. הקבוצה השיגה ניצחונות יפים בשבועות האחרונים, ואני שמח על כך שאני מגלה יכולת טובה. מבחינתי, מה שהיה בעבר נגמר, אני המשכתי לעבוד קשה. אני שחקן צעיר ששמח על כל דקת משחק שאני מקבל, ויש לי כימיה טובה עם עטר. אני מקווה להחזיר לו על המגרש".

לסיום, מסר גואטה ד"ש לקפטן לשעבר. "שטראובר שוער ענק, אבל אנחנו באים לעשות את העבודה שלנו וצריכים נקודות בשביל עצמנו. אם נצליח להוציא נקודות מהמשחק הזה, זה ללא ספק ייתן לנו אוויר לנשימה".

ראובן עטר עדיין מתלבט בנוגע לאיוש העמדות במשחק, ונראה כי על אף הניצחון בשבת, עטר ישנה במעט את ההרכב כשיעלה עם עוד קשר במקומו של החלוץ אובודו אוקוצ'ה. מי שצפוי להמשיך לבדו בחוד הקבוצה הוא אחמד סבע, שכבר מחמם מנועים לקראת המפגש עם הגנת מכבי תל אביב. "אין ספק שהייתי בעבר בכושר יותר טוב. לא הבקעתי בשני המחזורים האחרונים ואני מקווה לחזור להבקיע במחזור הקרוב", סיפר החלוץ שכבש עד כה שלושה שערים בליגת העל והבטיח כי "עד סוף העונה אני מקווה לגמור עם 10 שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully