וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיפה לא בנויה על קטן, יש עוד שחקנים"

2.12.2009 / 11:25

יניב קטן התייחס לידיעה לפיה שחקנים במכבי חיפה טוענים כי הירידה ביכולתו משפיעה עליהם: "אני חי בחדר ההלבשה"

לאחר מנוחה של יום אחד אחרי ההפסד למכבי תל אביב, שחקני מכבי חיפה חזרו הבוקר (רביעי) להתאמן בכפר גלים, כהכנה לצמד המשחקים מול בני סכנין בשבת ומול בורדו, במסגרת ליגת האלופות, ביום שלישי הבא. למסיבת העיתונאים השבועית הגיע הקפטן יניב קטן שהתייחס להפסד למכבי תל אביב. "שום דבר לא ישפיע עלינו לרעה", אמר הקפטן, "גם לא הביקורות שחטפנו ביממה האחרונה. ביקורת זה דבר לגיטימי וצריך ללמוד לחיות איתה. אנחנו יודעים מי אנחנו ומה אנחנו מייצגים. הייתה תקלה אבל נמשיך הלאה".

קטן התייחס גם בנוגע למתרחש בתוך חדר ההלבשה. כזכור, במהלך סוף השבוע התעמת ליאור רפאלוב עם אלישע לוי לאחר שאיחר לאסיפה המסכמת, ואילו המאמן הטיח בו דברים קשים. "אני חי את חדר ההלבשה כבר שנים", אמר קטן. "זה לא נכון ששחקנים מדברים אחד על השני, זה לא קיים פה".

קטן התייחס לידיעה שפורסמה אתמול ("הקבוצה תלויה בקטן, זו בעיה"), לפיה שחקנים בקבוצה אמרו כי יכולתה של הקבוצה תלויה ביכולתו. "הקבוצה לא בנויה רק על יניב קטן, יש כאן הרבה שחקנים טובים. ברור שאחרי הפסד יצוצו ביקורות נגד הקבוצה, אבל זה לא משקף את המצב האמיתי. יש מצב טוב מבחינה חברתית במכבי חיפה ואף אחד לא ישבור אותנו. כמו שאחרי עשרה ניצחונות רצופים לא יצאנו בהצהרות, לא נילחץ מההפסד הזה גם עכשיו. ננסה לתקן את מה שקרה במשחק מול סכנין. אחרי המשחק הזה נחשוב על בורדו".

כפי שפורסם אתמול, אלישע לוי החליט שלא לבקר את השחקנים. באימון היום הוא אמר להם: "לא הגיע לנו לנצח במשחק הזה אבל תמשיכו הלאה. חבל ששחקנים מבקרים שחקנים אחרים, אסור שזה יקרה פה".

המגן השמאלי פיטר מסיללה שוחחר מהאימון בגלל עומס, אחרי ששוחח עם המאמן אלישע לוי. השחקן יהיה כשיר למשחק בשבת מול בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully