וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אז זה הפיתרון?

1.12.2009 / 20:06

בוסטון חושבת להעביר את דסטין פדרויה לשורטסטופ כדי לכסות את החור בעמדה. האלאדיי לטורונטו: טרייד - עד סוף הפגרה

מאז הטרייד על נומאר גארסיהפארה ב-2004, נתקלה בוסטון רד סוקס בבעיה קשה בעמדת השורטסטופ, במיוחד לאחר שב-2006 העבירה את הנלי רמירז, היום כוכב בפלורידה, למארלינס ונשארה עם חור קבוע במרכז היהלום. הפיתרון שעליו חושבים כעת בבוסטון הוא להזיז את דסטין פדרויה, רוקי השנה של 2007 וה-MVP ב-2008, למקום הזה. "הם שאלו אותי אם אני מסוגל", אמר פדרויה לפיטר גאמונס מ-ESPN, "ואמרתי להם שיילכו על זה. אני יכול ואני גם רוצה".

קבוצות רבות, בהן הרד סוקס ולוס אנג'לס דודג'רס, במרדף אחרי המגיש של טורונטו רוי האלאדיי, לו חוזה לעוד עונה בבלו ג'ייז. הוא, מבחינתו, רוצה שעסקה תיסגר כמה שיותר מהר, ולכן הציב דד-ליין לטורונטו: מצאו לי קבוצה עם פתיחת אימוני האביב. אם בפברואר הציפורים לא ימצאו למגיש בן ה-32 קבוצה, הוא מבחינתו לא יהיה מוכן לעבור. המשמעות: טורונטו לא תוכל לבצע טרייד ותפסיד את האפשרות לקבל שחקנים עתידיים, משום שבשנה הבאה יהיה האלאדיי שחקן חופשי.

גריידי סייזמור, כוכב קליבלנד אינדיאנס, לא הצטיין במיוחד על המגרש בשנה האחרונה, אולי כי הפנה את האנרגיות שלו למפגן אקסהיביציוניזם מרשים של גופו. לאחר שצילם את עצמו בעירום כמעט מלא, דלפו התמונות לרשת. סייזמור טוען כי הן נגנבו מחשבון הדוא"ל של חברתו. ה-MLB פנתה לאתרים שפרסמו את התמונות, אולם אחדים מהם, בהם "דדספין" (לינק מצורף), סירבו להורידן.

מהי משכורתו הממוצעת של שחקן בייסבול? קצת פחות מ-3 מיליון דולר, גידול של 2.4 אחוזים מהשנה שעברה. השחקנים ציפו לעליה גדולה יותר בשכר הממוצע, אולם המשבר הכלכלי האט את הצמיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully