וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה עשויה להחזיר את סולי צמח

2.12.2009 / 0:10

פרדי דוד מעוניין בקשר. גורם בקבוצה: "רוצים אותו, אבל לא נוכל לפנות לשחקן תחת חוזה". אדריאן פיט ששיחק ברומא הוצע

מכבי פתח תקוה מעוניינת להחזיר לקבוצה בחודש ינואר את הקשר סולי צמח, שעזב את הקבוצה בתחילת העונה בהוראת המאמן רוני לוי. קשר עירוני קריית שמונה (28) נחשב לשחקן הרכב בקרית שמונה, אך בקבוצה העריכו כי אם השחקן, שנחשב לסמל בעיני אוהדי הקבוצה, ירצה להתקדם, בקריית שמונה לא יעמדו בדרכו.

בפתח תקוה יחכו להתפתחויות, במטרה לברר את מעמדו בקרית שמונה לקראת חלון ההעברות בחודש הבא. גורם בקבוצה אישר: "אנחנו רוצים את סולי, אבל לא נוכל לפנות לשחקן תחת חוזה. פרדי מעריך אותו מאוד. אם נוכל נצרף אותו, זה יהיה רק במסגרת התקנון". צמח מסר בתגובה: "יש לי חוזה בעירוני קרית שמונה, שהיא בית חם. אני מעריך מאוד את המאמן רן בן שמעון שרצה אותי מאוד בקיץ". כזכור, בתחילת העונה החליט המאמן רוני לוי לשחרר את לירן כהן, אסמעיל עאמר וצמח, בטענה שהקבוצה זקוקה לרענון.

במקביל, פרדי דוד בודק אפשרות לצרף זר נוסף במקום הקשר הארגנטינאי רינאלדו אלדרטה, שאמור לקבל הודעת שחרור בקרוב. בגלל תקציב מוגבל, פתח תקוה עשויה להשאיר בסופו של דבר את החלוץ טומיסלאב בוסיץ'. המגן קובי גנון לא התאמן היום בגלל מחלה. הקשרים ונצ'ו טריאנוב ועומר בוקסנבוים ערכו אימון חלקי, אבל כמו גנון, אמורים להיות כשירים למשחק מול בני יהודה. המגן נאור פסר צפוי לרדת לספסל. דוד מעוניין להשאיר את השחקן שאמור היה לעזוב בחודש ינואר, משום שלא קיבל קרדיט מרוני לוי.

אדריאן פיט, קשר רומני בן 26, הוצע לפני מספר ימים לקבוצה. פיט שיחק בעבר ברומא, שם רשם שתי הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully