וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל שוחרר ממכבי תל אביב

איתן נוח

1.12.2009 / 15:01

הגארד קיבל את השחרור, ויושאל לגלבוע/גליל עליון, איתה סיכם כבר מזמן. הצהובים המריאו ללובליאנה: "אולם ביתי קשה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

גל מקל קיבל היום (שלישי) את השחרור המיוחל ממכבי תל אביב והוא יושאל עד סוף העונה להפועל גלבוע/גליל עליון. מקל עדיין לא רשאי להתאמן עם הקבוצה של עודד קטש, מפני שהוא עדיין לא חתם על החוזה, אבל לאחר שהפרטים הקטנים ייסגרו, הוא יהפוך רשמית לשחקן בקבוצה בה הוא שיחק בעונה שעברה.

מכבי תל אביב המריאה היום (שלישי) לסלובניה, שם תתמודד ביום חמישי עם אולימפיה לובליאנה. עוזר מאמן הקבוצה שרון דרוקר התייחס לפני ההמראה ליריבה: "זו קבוצה צעירה, קבוצה ביתית טובה מאוד. נצטרך להתמודד עם זה". על דורון פרקינס, שנפצע בתחילת השבוע, אמר דרוקר: "הוא ערך הבוקר אימון חלקי, ועד יום חמישי הוא אמור להיות כשיר".

הפורוורד דייויד בלות'נטאל הצביע על האולם של היריבה כעל אחת מנקודות הקושי שצפויות למכבי: "זה משחק יורוליג מול קבוצה טובה. שיחקתי שם בעבר, זה אולם שקשה לשחק בו ואני בטוח שהם יבואו לשחק את המשחק הכי טוב שלהם". לגבי יכולתו האישית בשבועות האחרונים אמר: "אני חושב שאני נמצא במקום הנכון בזמן הנכון ופוגע בזריקות שלי. אני פשוט מנסה להיות סבלני, ולתת למשחק לבוא אלי".

יניב גרין התייחס בעיקר לסאני בצ'ירוביץ': "הוא היה הבעיה העיקרית שלנו במשחק הראשון, עשה לנו הרבה צרות ואני מקווה שנצליח להתמודד אתו. הם ניצחו את רומא בשבוע שעבר, ומשחקים עכשיו יותר טוב ויבואו לשחק, באולם שלהם ומול קהל שיבוא לדחוף אותם. אני חושב שאנחנו קבוצה טובה יותר. לא מטריד אותי אם אני פותח בחמישייה או לא, איפה שאפתח או לא אפתח לא כל כך משנה לי".

אנדרו ויז'נייבסקי הוסיף: "לובליאנה היא קבוצה מאוד פיזית בבית. המטרה שלנו היא לשלוט בקצב המשחק. ברור לנו שיהיה משחק קשה יותר מהמשחק בבית, מה גם שהם ניצחו במשחק הבית האחרון שלהם. אני חושב שעשינו עבודה טובה במשחק הראשון נגדם, אבל הם חבר'ה שמכירים את היורוליג ויבואו לנסות לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully