וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: דודו ביטון יצא למבחנים בגרמניה ללא אישור

דור בלך

1.12.2009 / 12:47

בקבוצה זועמים על החלוץ ולא ישחררו אותו ללא תמורה. מאמן עכו ירון הוכנבוים יעץ לאנשי הקבוצה לקראת בית"ר ירושלים

לאור התוצאות הטובות והיכולת הגבוהה שמגלים שחקני הפועל רעננה מאז יום הגיבוש שעברו בנגב לפני כשלושה שבועות, החליטו במועדון להפוך את עניין הגיבוש למשמעותי עוד יותר והיום (שלישי) לאחר האימון ייצאו ליום כיף בספורטן בהוד השרון ולאחריו לארוחת ערב משותפת במסעדת ספגטים הסמוכה.

במועדון, המלווה מזה מספר חודשים על ידי פסיכולוג ספורט, הבינו כי אסופת השחקנים הצעירה והמוכשרת של הקבוצה עדיין לא חזקה מספיק מנטלית לליגת העל ולכן התקשו לנצח, ואכן מאז שהחלו בהליכי הגיבוש והפגישיות האישיות עם הפסיכולוג התוצאות השתפרו פלאים.

בינתיים יצא החלוץ דודו ביטון למבחנים בגרוייטר פורת מליגת המשנה בגרמניה ללא אישורה של רעננה ובאמצעות סוכנו דודו דהאן. החלוץ, שכרטיסו שייך לבית"ר טוברוק, חתום ברעננה לשלוש שנים ולכן חייב את אישורה כדי לעבור קבוצה. ברעננה זועמים על החלוץ ולא יסכימו בכל מקרה לשחררו בחינם באם הגרמנים ירצו להחתימו.

בקבוצה ימשיכו מחר בהכנות לקראת המשחק בטדי מול בית"ר ירושלים בשבת ויקוו לחזור משם עם נקודות. לאחר המשחק מול עכו זכו אנשי רעננה למחמאות מאנשי עכו, כשירון הוכנבוים אפילו יעץ להם לקראת המשחק מול בית"ר לאחר שזה הוציא משם תיקו שבוע קודם לכן, ואמר להם כי אם ישחקו באותה רמה ששיחקו הם ללא ספק יכולים לנצח את מחזיקת הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully