וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקבוצה תלויה בקטן. זו בעיה"

1.12.2009 / 12:02

שחקנים במכבי חיפה: "כשהוא מאבד את הראש, הקבוצה לא בפוקוס". תקרית בין אלישע לוי לרפאלוב באימון המסכם

במכבי חיפה לקחו בצורה קשה את ההפסד למכבי תל אביב. אחרי ששחקנים בקבוצה סיפרו אתמול כי אלישע לוי ויניב קטן, שנוהגים לעודד אותם אחרי הפסדים לא דיברו בחדר ההלבשה, מתברר כי הנשיא יענקל'ה שחר שביקר אתמול בחדר ההלבשה את חולשתה של הקבוצה בפני עוזר המאמן גיורגי דרסיליה עשוי ליזום שיחה עם השחקנים לפי צמד המשחקים מול סכנין ובורדו, במטרה לחזק אותם. שחקנים בקבוצה אמרו הבוקר כי הבעיה המרכזית במשחק אתמול וגם בחלק מההפסדים בליגת האלופות היא התלות ביניב קטן.

"זה נכון שהקבוצה תלותית מאוד בקטן", אמר היום אחד השחקנים בקבוצה. "ברוב המשחקים שבו הוא בלט הקבוצה הפגינה כדורגל איכותי. כשהוא מאבד את הראש כל הקבוצה לא בפוקוס". אחד השחקנים הסביר כי: "עובדה ששמנו לב שאף אחד ממנהיגי הקבוצה, קטן , שחר או אלישע, לא דיבר אתמול. שחקנים הבינו לבד שביכולת הזאת לא נוכל לנצח גם את סכנין".

במכבי חיפה חזרו לבקר את הצבתו של עלי עותמאן כקשר ימני, זאת כזכור כשכבר לאחר המשחק באשדוד לפני שלושה שבועות, אמרו שחקנים בקבוצה כי הצבתו בקישור אינה נכונה ואינה תורמת מבחינה מקצועית. גורם בקבוצה אמר לאחר המשחק אתמול: "יש בעיה עם עותמאן, אבל צריך לזכור שבוקולי מאוד חסר בצד ימין ואין שחקן בתפקיד דומה לשלו. הוא מוסיף מימד התקפי שאין בעותמאן". במחצית המשחק אתמול עוד האמין אלישע לוי שאפשר לנצח את המשחק וביקש מהשחקנים לסכן יותר את השער, שערך חילוף התקפי נוסף.

בחיפה דיווחו על תקרית שאירעה לפני המשחק בין אלישע לוי לליאור רפאלוב. במהלך האימון המסכם איחר רפאלוב במספר דקות לאסיפה שערך לוי, כשחזר ניסה לתת הסברים. לוי עצר אותו וצעק לעברו: "תפסיק לבלבל בביצים. תתנהג כמו מקצוען". גורם בקבוצה אמר על התקרית: "רפאלוב הלך לשתות ואיחר, אלישע רצה להבהיר לו שאסור שמקרים כאלה יחזרו על עצמם. הכל בסדר בניהם עכשיו". רפאלוב עצמו נכנס אתמול במחצית השניה ובקבוצה מקווים שיחזור בהדרגה לרוטציה. "ליאור שחקן טוב, הוא צריך קצת זמן לחזור לעצמו", אמרו בקבוצה.

כפי שפורסם אתמול, טיאגו דוטרה ואייל שטרכמן לא הגיעו למלון שרתון בו התאכסנה הקבוצה. במועדון היה מי שאמר אתמול כי ההתנהגות של השניים אינה מקצועית. "שחקן אחר היה נלחם כדי להישאר במכבי חיפה. כנראה שהם יודעים מה הם עושים", נאמר על השניים. בחיפה מעדיפים להשאיל את הקשר הברזילאי לקבוצה מליגת העל כדי לעקוב מקרוב אחר יכולתו.

המגן רוני גפני נראה מרוצה מאוד אחרי המשחק אתמול, זאת לאחר שאלישע לוי כבר ויתר על שרותיו בתחילת העונה. גפני אמר: "אני נמצא עם הראש במקום אחר עכשיו. כואב לי בשביל החברים במכבי חיפה, אבל אני מודה שרציתי לנצח".

הקבוצה תחזור להתאמן מחר, אז צפוי לוי לדבר עם שחקניו על ההפסד. בהתאם למדיניות של שחר, בחיפה לא מתכוונים לבקר את השחקנים אלא לעודד אותם לקראת המשחקים מול סכנין ובורדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully