וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: מנטשאשווילי יפתח במקום ווצ'יצ'ביץ'

אלי גוטמן יעדיף את הקשר ההגנתי על חשבון הסרבי במשחק החשוב מול סלטיק (22:00, ספורט1). גם יבואה בהרכב הפותח

הפועל תל אביב ממשיכה להתכונן בסקוטלנד למשחקה נגד סלטיק מחר (רביעי, 22:00, ספורט1) במסגרת המחזור החמישי בבית ג' של הליגה האירופית. האדומים יודעים שנקודה ויותר מכך תעלה אותם לשלב הבא כבר אחרי חמישה מחזורים, אבל הצוות המקצועי שידר בימים האחרונים לשחקנים לא לשחק על תיקו.

בהפועל תל אביב זוקפים לזכותם מאזן חוץ מרשים העונה באירופה, כשמלבד ההפסד מול המבורג, שגם בו הבקיעה הקבוצה שני שערים, סיימה הפועל את כל משחקי החוץ שלה עם לפחות שני שערי זכות ועם ניצחון.

באווירה אופטימית זו ולצד הקור העז, ערכה הפועל אימון מסכם. עוד לפני ההגעה לסקוטלנד התלבט גוטמן עם איזה מערך לעלות, כשהאפשרות שיעדיף חמישה קשרים נשקלה ברצינות. על פי האימון, גוטמן ימשיך עם אותו המערך הרגיל של הפועל עם שינוי אחד בלבד: סמואל יבואה, שסבל ממתיחה בברכו ושותף רק במחצית השניה מול בני יהודה, יהיה זה שיפתח בחוד מול סלטיק על חשבונו של מהראן לאלה, שהחליפו בשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה והפגין יכולת טובה. שינוי נוסף צפוי להיות במרכז השדה, שם יפתח זוראב מנטשאשווילי על חשבונו של נמניה ווצ'יצ'ביץ'.

"לכבוד הוא לנו להגיע לאצטדיון כזה ולשחק מול קבוצה כמו סלטיק", פתח המאמן אלי גוטמן את מסיבת העיתונאים שלפני האימון המסכם, "כשבאים לשחק נגד יריב כזה, אתה מבין את המשמעות של איך אנחנו כקבוצה צריכים להיראות ואת מה שמוטל על על כתפינו. התחלנו כאנדרדוג בבית שלנו, ואין לי ספק שאם הייתם שואלים לפני המשחקים מי יהיו בראשו, אז המבורג, סלטיק וראפיד היו לפנינו בדירוג. כרגע, בעקבות התוצאות, אנחנו בראשות הבית".

על המשחק עצמו אמר גוטמן: "אין לי ספק שנצטרך להיות בשיאנו מבחינת משחק קבוצתי וגם מבחינת יכולת אישית של השחקנים. באסיפה אמרנו לשחקנים שאל לנו לפזול לעבר התוצאה בהמבורג, אנחנו נתרכז בעצמינו ונעשה את המוטל עלינו. אנחנו יודעים איזה משחק מצפה לנו, סלטיק יגיעו בשיא המוטיבציה, שכיאה לתרבות הכדורגל של האי הבריטי, לא משנה באיזה סיטואציה, הם ישחקו עם כל הלב והנשמה ואנחנו נבוא מוכנים לקראתם. ניצחון בגלזגו יהווה עבורינו הישג", סיכם המאמן.

גיל ורמוט הוסיף במסיבת העיתונאים: "היו לנו ציפיות גדולות לעלות שלב אחרי שראינו את ההגרלה, אבל אם לא היינו עוברים, לא היה מדובר באכזבה כי שלוש הקבוצות טובות מאיתנו על הנייר. אני לא מופתע מהתוצאות כי האמנו בעצמינו ועם עוד קצת אמונה, נעלה מהמקום הראשון בבית. מזג האוויר הקר אינו תירוץ, גם בווינה התמודדנו איתו ושם זה עבד יופי. אנחנו באים לנצח אפילו שאנחנו יודעים שתיקו של המבורג ישרת אותנו ולמרות שמדובר במשחק חוץ קשה".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגאלס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, זוראב מנטשאשווילי, איתי שכטר, סמואל יבואה.

בסלטיק מודאגים מההפגנות

ובינתיים ממשיך לגבור החשש אצל ראשי סלטיק מפני הפגנות שיביעו תמיכה וסולידאריות עם הרשות הפלסטינית במהלך המשחק ביום רביעי. בהודעה רשמית שהוציא המועדון, הודו בקבוצה כי הם "לגמרי מודאגים" מאותה בקשה של הארגון הסקוטי להביע סולידריות עם הפלסטינים.

"הדאגה העיקרית שלנו היא שהאירוע הזה יעמוד בסכנה מפני התערבות של המשטרה ושל אלה שמערבים פעילות ציבורית. משחק כדורגל הוא לא המקום להפגנות ציבוריות. יש לנו דאגות שהתנהגות כזו בסלטיק פארק תגרום לפגיעה ותוצאות קשות עבור סלטיק. סלטיק הוא מועדון פתוח לכל האנשים, בלי להתייחס למין, גיל, דת, גזע או דעות פוליטיות. אנחנו מאמינים שסלטיק פארק הוא לא מקום להפגנות פוליטיות".

בצד המקצועי של סלטיק מדברים בעיקר על ניצחון, שכן הקבוצה מדורגת במקום האחרון עם שתי נקודות ורק ניצחון ימנע ממנה לנשור כבר עכשיו מהמשך הדרך האירופית. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר המאמן טוני מוובריי: "ברור שהמצב שלנו רע מאוד, המטרה עכשיו היא לנצח את שני המשחקים שנותרו לנו ולהעלות את הביטחון, לאחר מכן אם גם נעלה לשלב הבא זה יהיה בונוס".

על יריבתו מחר אמר מוובריי: "היינו צריכים לנצח את הפועל במשחק הראשון, שם המשחק חמק לנו מבין האצבעות. הפועל זו קבוצה טכנית ומגיע לה להיות במקום הראשון בבית. היא מאוד מצליחה העונה וננצח רק אם נשחק נכון טקטית מולה. יש בישראל שחקנים מצוינים, בניון הוא דוגמה לטכניקה של שחקן ישראלי, יכול להיות שיש פחות מודעים לשחקנים באזור הזה".

"זה הולך להיות קשה עבורינו לעלות כעת", הוסיף איידן מקגידי, שחקן הקבוצה. "אתה אף פעם לא רוצה להיות במצב שבו קבוצות אחרות צריכות לעשות לך טובה, אבל זה המצב".

על הסיכויים של סלטיק להמשיך הלאה, מוסיף מקגידי: "המבורג צריכה להפסיד בשני המשחקים האחרונים שלה ואנחנו צריכים לנצח. במצב כזה אנחנו צריכים לשנס מותניים ולקחת אחריות. בשנים קודמות היינו מצוינים בבית ולא הצלחנו לעשות שום דבר במשחקי החוץ. השנה ההופעות הטובות שלנו מגיעות ברוסיה בגרמניה. אנחנו צריכים להחזיר לנו את הפורמה הטובה הביתה. אם זה יקרה, נוכל לעלות שלב בליגה האירופית".

סלטיק ביקשה מאופ"א להחזיר לסגל את השוער הפולני ארתור בורוץ', שהוצא מרשימת 25 השחקנים באופן חריג לפני המשחק מול המבורג כדי לעבור ניתוח בברכו. "לוקאש זלוסקה עשה עבודה טובה, אבל ארתור נראה חד באימונים ואנחנו רוצים להחזיר אותו לכושר", אמר מוובריי. ז'נג ז'י, קפטן נבחרת סין, שוב לא יוכל ליטול חלק במשחק מכיוון שלא נרשם לאירופה, והקשרים הפצועים שון מלוני וסקוט בראון ייעדרו אף הם.

הרכב משוער: לוקאש זלוסקה, אנדראס הינקל, גלן לובנס, גארי קאלדוול, דני פוקס, מארק קרוסאס, לנדרי נ'גואמו, בארי רובסון, איידן מקגידי, סקוט מקדונלד, גאורגיוס סמאראס.

עדכון ראשון: 11:04
עדכון אחרון: 17:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully