וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה מעדיפה את יברויאן ומגן ימני

1.12.2009 / 20:36

במלאבס סימנו את העמדות החשובות ביותר לחיזוק, כשקנדה ושפונגין על הכוונת. קוקו לומל סיכם ברשות הפלסטינית

בזמן שמאור בוזגלו רואה את מכבי תל אביב מהיציע והאח אסי כמעט לא מקבל דקות, ליעקב בוזגלו יש תקווה חדשה: הבן אלמוג שמשחק בקבוצת הנוער של המועדון החל להתאמן היום (שלישי) בקבוצת הבוגרים של הפועל פתח תקוה, יחד עם אחיו הגדול. בוזגלו קיבל הודעה להגיע לאימון הבוקר לאחר שאתמול הפסידה קבוצת הבוגרים, בשיתוף שחקני נוער, לבני לוד במשחק אימון ובוזגלו כבש את השער היחיד בהפסד 1:3.

"אין ספק שזה מרגש. עכשיו יש לי שלושה ילדים בליגת העל", אמר האב יעקב בוזגלו הבוקר והוסיף בציניות. "חשבתי לפטר את חלקם כי קשה לי עם זה, אבל אין לי ברירה". המועדון פתח במשא ומתן עם בוזגלו בנוגע לאפשרות להחתים את השחקן על חוזה ארוך טווח.

כפי שפורסם אתמול, שביט אלימלך מתכוון לשחרר בין שלושה לחמישה שחקנים בינואר. ההחלטה הזאת התקבלה בשיתוף הנהלת הקבוצה והספונסרים, תומר סיני וגל חצור. בקבוצה מעדיפים להחתים את איליה יבוריאן ומגן ימני, עומרי קנדה ויובל שפונגין, על פני קשר ישראלי.

המאמן שביט אלימלך יחפש זר אחר במקום ג'יימס קוקו לומל. לומל, אגב, סיכם עקרונית אצל מוליכת הליגה של הרשות הפלסטינאית. שכרו ימומן במלואו על ידי הקבוצה מהרשות. גורם בפתח תקוה אמר: "הוא לא משחק בליגה ולא פוגע אפילו במשחקי המבחן. לא היה טעם להשאיר אותו".

עדכון ראשון: 10:50
עדכון אחרון: 20:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully