וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וניור ויסה: "מקווה לחזור לאליאנזה לימה"

דור בלך

1.12.2009 / 10:26

קשר בית"ר צוטט בתקשורת הפרואנית כמי שמעוניין לשוב לקבוצת נעוריו, שתשחק בליברטדורס: "זו במה מושלמת"

"אני מקווה לחזור לאליאנזה לימה. זה יהיה נחמד לשחק בגביע הליברטדורס, שמהווה במה מושלמת לכל שחקן". כך מצוטט הבוקר (שלישי) קשר בית"ר ירושלים, ג'וניור ויסה, בכלי תקשורת בפרו.

אליאנזה כאמור הבטיחה את השתתפתה במפעל הקבוצות היוקרתי וחהושב בדרום אמריקה ושמו של קשר בית"ר הועלה כמי שרצוי בקבוצה בתור מחליפו של הקשר ג'ונימר מונטניו, שהודיע כי הוא מתכוון לעזוב לליגה גדולה יותר. בכלי התקשורת הגדילו ודיווחו שויסה יושאל מבית"ר.

ויסה בן ה-24 החל את הקריירה באליאנזה ושיחק בשורותיה עד 2008, אז נרכש על ידי הקבוצה מבירת ישראל. בעונה שעברה הושאל להפועל פתח תקוה והיה אחד מהשחקנים הטובים שלה והעונה חזר לבית"ר, אבל עדיין לא מצא את מקומו בהרכב בצורה קבועה וכבר הביע את רצונו לעזוב בינואר.

ויסה חזר לאחרונה להתגורר בפתח תקוה ועזב את ירושלים והוא לא פוסל אפשרות להישאר בישראל, כשמספר קבוצות מעוניינות, ביניהן אחי נצרת של אלי מחפוד, מעוניינות להשאילו.

הערב יעבור עידן ורד צילום בכתפו על פיו תקבע חומרת הפציעה הכרונית ממנה הוא סובל. בצוות הרפואי של המועדון מקווים שהצילום יראה שהוא לא סובל מפציעה חמורה ושהוא יוכל לחזור להתאמן כבר בימים הקרובים, אך קיים חשש שהקשר ייאלץ לעבור ניתוח, כשבמקרה כזה תקופת ההחלמה אותה יהיה צריך לעבור תארך ארבעה חודשים. בכל מקרה ורד לא ישחק הערב (18:00) עם הקבוצה נגד בני יהודה במשחק האחרון של בית ד' בגביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully