וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: גם ביג, גם איזי

1.12.2009 / 6:51

ניו אורלינס סיפקה לספקנים הוכחה חותכת עם 17:38 ענק על ניו אינגלנד ועלתה למאזן 0:11. מאט ריאן לא ישחק במחזור הקרוב

ניו אורלינס (0:11) - ניו אינגלנד (4:7) 17:38

בשבועות האחרונים התפתחה מגמה אצל הסיינטס: דרו בריס לא היה חד מספיק, בהגנה התגלו בקיעים, ההפסד צפוי לבוא כל רגע. ניו אינגלנד, לעומת זאת, שידרה חזרה לדרך המלך, והמפגש בין השתיים איים להפוך לקלאסיקה.

לא כל עוד זה תלוי בבריס. הקוורטרבק של הקדושים זרק לחמישה טאצ'דאונים, כשהוא משלים 18 מ-23 מסירותיו ל-371 יארד, וקבר את טום בריידי, שמהצד השני זרק ל-237 יארד ושני איבודים. זה היה טקס בשידור חי של "איך לעשות זאת נכון", והפאטס, אותה הקבוצה ש"אף אחד לא רוצה אף פעם לפגוש בפלייאוף", גילו שבעצם בצד השני יש קבוצה טובה מהם.

ניו אינגלנד עלתה ליתרון 3:7 עם טאצ'דאון ראשון מבין שניים של לורנס מארוני, אבל אז החלה ההצגה של בריס, עם שלושה טאצ'ים ברבע השני, כולל הומראן ל-75 יארד לדוורי הנדרסון. מארוני צימק ל-24:17 בפתיחת המחצית השניה, אבל הסיינטס הוסיפו שני טאצ'דאונים, המשיכו לשתק את בריידי וזכו בניצחון. עבודה יפה של שלושת התופסים של הקדושים - הנדרסון (116 יארד), מרקז קולסטון (121) ורוברט מיצ'ם (69) - כולם סיימו עם טאצ'דאון.

מאט ריאן, הקוורטרבק של אטלנטה פאלקונס שנפצע במחצית הראשונה במשחק הניצחון על טמפה ביי, לא ישחק במפגש הקרוב של קבוצתו נגד פילדלפיה. כריס רדמן יחליפו. באיגלס, לא ברור אם התופס דשון ג'קסון ישחק. בובי באודן, מי שאימן את פלורידה סטייט ב-34 השנים האחרונות ובנה שושלת הצלחות מדהימה, פורש מהמכללה ומפוטבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully