וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי דורה לקראת הפועל ת"א: "המשחק הכי קשה בליגה"

30.11.2009 / 20:49

קשר הפועל חיפה מחכה למשחק מול החבורה של גוטמן בשבוע הבא: "הם הכי טובים בארץ, אבל נבוא כדי לחזור עם נקודות"

הפועל חיפה החלה היום (שני) בהכנותיה לקראת משחק הליגה ביום שני הבא מול הפועל תל אביב. לאחר הנקודה שהוציאה הקבוצה במשחק האחרון מול הפועל רמת גן, בחיפה כבר מדברים על הפתעה מול האדומים מתל אביב, והיום, באסיפת הקבוצה, דיבר המאמן שלומי דורה על מה הופעה טובה מול הפועל תל אביב יכולה לתרום למועדון: "מעכשיו הראש שלכם בהפועל תל אביב. אף אחד לא נותן לנו הרבה סיכויים במשחק, אבל משחק טוב מולם יוסיף לנו הרבה כקבוצה. בואו נעשה הכל בכדי להגיע הכי מוכנים שאפשר". עדיין לא ידוע אם דורה ימשיך עם אותו הרכב שפתח בשבת. המאמן מתלבט עדיין לגביי שיתופם של ירו בלו, שלא פתח בשבת, ועומרי אלון שעלה לראשונה בהרכב. כרגע, נראה כי אלון הוא זה שימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב ואילו הסיכויים של בלו לשוב ל-11 הפותחים נמוכים יותר.

יוסי דורה, קשר הקבוצה ואחיו של המאמן, התייחס גם הוא למשחק, ולהופעה מול רמת גן בשבת: "גם במשחק האחרון שלטנו בקצב והיינו יותר טובים אבל לא הצלחנו לתרגם זאת לניצחון. אנחנו לא שמחים עם התיקו, אבל אנחנו מרוצים. אם בתחילת העונה אמרו שצריך לקחת דוגמא מהפועל חיפה על שיתוף צעירים, עכשיו אומרים שזו נאיביות וחוסר ניסיון. אני יכול להגיד שאנחנו קבוצה באמת צעירה, כל שבוע אנחנו לומדים וצוברים ניסיון ומנסים להציג כדורגל יותר טוב".

דורה יודע שבשבוע הבא מצפה לקבוצתו משימה כמעט בלתי אפשרית: "זה המשחק הכי קשה בליגה. הפועל היום היא הקבוצה הכי טובה בארץ, אבל זה לא אומר שאנחנו מרימים ידיים מראש. יש לנו צוות מקצועי מצוין ואני בטוח שהם יכינו אותנו בצורה הכי טובה למשחק ונבוא בכדי לחזור עם נקודות. קשה לי להגיד אם זה משחק מבחן בשבילנו כי גם מול מכבי תל אביב אמרו אותו דבר. הלוואי שזה ייגמר באותה צורה".

קריאות 'תתפטר' אל שלומי דורה מצד הקהל של חיפה, לא מוסיפות נחת למועדון ובטח לא לאחיו של המאמן, שדווקא מנסה להבין את הקהל: "אני כבר לא ילד ואני יודע מה זה קהל. אלה החיים בכדורגל, כשהיינו טובים בהתחלה קיבלנו את כל התשואות. היום אני מבין את הקהל. יש ימים שאתה למעלה ויש למטה. אני בטוח ששלומי גם מסתדר עם הקריאות. היו ימים גם בלאומית שצעקו לו את אותם קריאות ובסוף כולם הרימו אותו על הכתפיים. אני מקווה שהתקופה הזאת תחלוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully