וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמה, לא איטלקי

30.11.2009 / 15:01

נבחרת המחזור של אירופה מלאה בכוכבים ושחקנים נהדרים, אבל היא גם ממחישה את העונה העלובה שעוברת על הסרייה א'

אחרי סוף שבוע מטורף שכלל את הקלאיסקו בקאמפ נואו, ההצגה של צ'לסי בדרבי של לונדון, 31 שערים בלה ליגה ומוליכה חדשה בצרפת, הגיע שלב הסיכומים. כיאה למחזור מלא במשחקי צמרת, הנבחרת של וואלה! ספורט, המורכבת ממצטייני סוף השבוע בליגות של אנגליה, ספרד, איטליה, גרמניה וצרפת, כוללת השבוע הרבה שמות גדולים לצד כמה שחקנים מפתיעים. הבחירה הייתה קשה במיוחד כשגם הקונצרט של קון אגווארו לא הספיק לו כדי להיכנס להרכב. וברוח של משחקי עונה, גם הכוכב האורח מגיע מהקלאסיקו של יוון – שם נצבעה אתונה באדום.

שוער

דייגו לופז – ויאריאל

הצוללת הצהובה נראתה כמי שחוזרת למסלול הנכון בשבועות האחרונים, עד שהגיע המשחק בחיחון. ויאריאל אמנם הפסידה 1:0, אך שוערה נבחר לגיבור המשחק. לופז בן ה-28, שלא מצא את מקומו בריאל מדריד מסיבות ברורות, רשם הופעת ענק כשהציל פעם אחרי פעם את קבוצתו מספיגה וגם הדף שני פנדלים. ההצגה של לופז לא הביאה נקודות, אבל מנעה מויאריאל תבוסה קשה מאוד ערב משחקי ההכרעה בבית ז' של הליגה האירופית. לופז מצידו צבר עוד כמה נקודות בקרב על אפודת השוער השלישי של הנבחרת, אחרי קסיאס וריינה.

הגנה

מגן ימני: מייק פרנץ – פרנקפורט

ברלין היא עיר רווית היסטוריה, אמנות, אופנה וחיי לילה סוערים, אבל היא בפירוש לא עיר של כדורגל. ובכל זאת, בשנה הבאה הברלינאים יזכו, ככל הנראה, לדרבי בין הרטה לאוניון. בבונדסליגה השניה. הרטה ממשיכה לדעוך ומפסידה ללא תנאי שבוע אחר שבוע. הפעם הייתה זו איינטרנכט פרנקפורט שטיילה ל-1:3 באצטדיון האולימפי. פרנץ, המגן הימני בן ה-28, חגג לאורך הקו, לא הפסיק להטריד את ההגנה האומללה של המארחים וקינח בשערו השלישי העונה.

בלם: דייגו לופז – קליארי

יובנטוס שוב חורקת. אחרי ההפסד המביש בבורדו, הביאנקונרי נראו כבויים, לא יצירתיים ואפאטיים להחריד גם במשחק החוץ בסרדיניה. אמאורי ודל פיירו, שנכנס כמחליף, נתקלו בחומה הבצורה שהנהיג הבלם האורוגוואי הוותיק שמשחק במועדון מאז 1998. ההפסד של יובה (2:0) נתן עוד גושפנקא למה שכולם יודעים – כמה חלשה הסריה A העונה. העובדה שאינטר האנמית שולטת בליגה ללא עוררין ומנצחת בהילוך ראשון ממחישה את גודל הבעיה. בקיץ, סומנה יובנטוס כמי שעשויה להביא את הישועה. עכשיו, לך תסמוך על מילאן.

בלם: קרלס פויול – ברצלונה

הקפטן היה ללא ספק השחקן הכי טוב של בארסה בקלאסיקו והנתון הזה בעצם אומר הכל. ריאל הייתה הסיפור האמיתי של המשחק הגדול של ספרד. הבלאנקוס הפתיעו עם הגנה חזקה, משחק מאורגן ומתפרצות קטלניות כשבארסה לא מצאה עצמה על המגרש במשך 45 הדקות הראשונות. גם גווארדיולה נאלץ להודות כי היריבה הייתה טובה יותר, אך למזלו, הקפטן סידר לו שלוש נקודות. פויול, 31, רשם סדרת תיקולים של הרגע האחרון, שם את הגוף למען הקבוצה ולא ביצע שום טעות במשך 90 הדקות. היכולת ההגנתית של פויול מנעה מבארסה לספוג בדקות החלשות שלה. איברהימוביץ' עשה את השאר.

מגן שמאלי: אשלי קול – צ'לסי

בעוד מפגן כוח יוצא מגדר הרגיל, הוכיחה צ'לסי מדוע היא המועמדת המובילה לזכייה באליפות ונחשבת לקבוצה בכושר הטוב באירופה. שתי הגבהות מדויקות של קול לקראת סיום המחצית הפכו לשני שערי יתרון שסגרו את הסיפור. מעבר לבישולים, קול הגיע מפוקס, לא עשה חשבון לקבוצת נעוריו וסגר את האגף שלו בצורה מושלמת. בגיל 29, קול סופסוף התבגר. מי שהיה אחד הילדים הרעים של הפרמיירליג, כבר לא מתהולל במועדונים ומסתבך בקטטות ומראה בכל שבוע את יכולתו על המגרש. האיזון בין משחק ההגנה להתקפה הופכים את קול למגן מודרני מושלם. מי אמר המגן השמאלי הטוב בעולם?

קישור

עומאר מילנטו – גנואה

גם הסריה A הציגה בסוף השבוע דרבי סוער, כשגנואה וסמפדוריה סיימו את המשחק עם שלושה שערים (0:3 לרוסובלו) ושלושה מורחקים. במלחמה שהתחוללה על כר הדשא בלט מילנטו, הקשר האחורי נמוך הקומה בן ה-34, שכבש מהנקודה הלבנה ובישל את השער השני למרקו רוסי. עבור גנואה היה זה ניצחון מוראלי חשוב בקרב על העיר. אחרי פתיחת העונה הנהדר של סמפ, התבוסה בדרבי חתמה את תהליך החזרה למציאות. שש נקודות בלבד מפרידות בין סמפ הרביעית לקייבו שבמקום ה-13 וגם העונה נראה שמרבית העניין באיטליה יתרכז בקרב על הכרטיס לאלופות. כמה עצוב.

יואן גופראן – בורדו

אלישע לוי יכול לחייך. אלופת צרפת חזרה למקום הראשון בליג 1 אחרי 0:3 מרשים בנאנסי שקטע רצף של שני הפסדי ליגה. אחרי שהבטיח גם את ראשות בית א' בצ'מפיונס, ללורן בלאן יש את כל הסיבות שבעולם לשמור על רגלי השחקנים ולשלוח לישראל שחקנים מקצה הספסל. מי שעוד מתרחק מהנסיעה לישראל הוא גופראן. הקשר לא פגש את חיפה במשחק בבורדו בגלל פציעה וביום ראשון נראה נהדר עם שער ובישול שהקנו לו ציון 8 נדיר בל'אקיפ. בורדו רגועה ונינוחה זה בדיוק מה שחיפה צריכה על מנת להשיג סופסוף נקודות ראשונות במפעל היוקרתי.

דודה – מלאגה

ההמולה של הקלאסיקו השכיחה במעט עוד סיפור מעניין שהתרחש השבוע בלה ליגה – כל קבוצות הצמרת, מלבד לה קורוניה, לא הצליחו לנצח ולהתקרב למובילות. מי שיכולה להרגיש רע במיוחד היא סביליה. משחק ביתי מול מלאגה מהתחתית היה אמור להיות קל עבור הרוחיבלנקוס, אבל שם כנראה שכחו לקחת בחשבון את דודה. הפורטוגלי פגש בקבוצתו לשעבר וקיבל מוטיבציה מוגברת. שער ובישול שלו קבעו 0:2 מדהים למלאגה, לפני שלואיס פביאנו איזן עם צמד במחצית השנייה. סביליה פספסה הזדמנות להעפיל למקום השני. דודה ישלח את קלטת המשחק לקרלוס קיירוש שהתעקש בקמפיין האחרון לתפקד את הקשר הנהדר כמגן שמאלי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

התקפה

סטפן קיסלינג – לברקוזן

לקראת המונדיאל, הקרב על עמדת החלוץ בנבחרת של יוגי לאו בעיצומו. מירוסלב קלוזה יהיה בן 32 בקיץ הבא, לוקאס פודולסקי לא מתרומם ומריו גומז הוא חלוץ של גארבג' טיים. כרגע, מי שנראה המתאים ביותר להוביל את הנבחרת הוא קיסלינג. בגיל 25, החלוץ שמתנשא לגובה של 1.90 מ', לא מפסיק לכבוש. שלושת השערים שכבש לרשת שטוטגרט (0:4) העלו את מאזנו ל-12 כיבושים, בדיוק המספר אותו כבש בכל העונה שעברה. מאמנו יופ היינקס כבר אמר שמדובר "בחלוץ הטוב בגרמניה" ולברקוזן ממשיכה לשעוט בפסגה. יוגי, לטיפולך.

ווין רוני – מנצ'סטר יונייטד

הבכורה של אברהם גרנט על הקווים ממש לא עניינה את רוני. אחרי מחצית בינונית של קבוצתו, החלוץ שבר את מלכודת הנבדל והמשיך פנימה מסירה יפה של גיגס כדי לקבוע 1:2 בדקה ה-48. השער בדקה הקריטית שבר את פומפי שספגה עוד פעמיים עד הסיום. רוני קר הרוח דייק גם פעמיים מהנקודה הלבנה כדי להעביר לגרנט מסר – החיים בקבוצת תחתית שונים מאלה שהתרגלת אליהם בצ'לסי. האתגר להשאיר את פומפי בליגה קשה יותר מלזכות עם צ'לסי באליפות ובפני גרנט מצפה עבודה קשה. לזכותו ייאמר, שמנצ'סטר יונייטד היא ממש לא הליגה של פורטסמות. ברנלי שמגיעה לפראטון פארק בשבת זה כבר סיפור אחר. גם לרוני וחבורתו צפויים עוד חיים קשים העונה. בעיקר בגלל השם הבא ברשימה.

דידייה דרוגבה – צ'לסי

האמת, נגמרו הסופרלטיבים וגם הפסקנו לספור כמה פעמים העונה הופיע החלוץ הנהדר מחוף השנהב במדור זה. דרוגבה נמצא בכושר מפחיד. המבט בעיניו רגע לפני ששיגר את הכדור החופשי לרשת של ארסנל אומר הכל. זה היה מבט חד, מרוכז, מפחיד של אדם שלא ייתן לשום דבר למנוע ממנו להשיג את המטרה. את דרוגבה נפגוש עוד הרבה ב-2010. באליפות אפריקה, במונדיאל, כדור הזהב של פיפ"א והיד עוד נטויה. שמישהו ינסה לעצור אותו.

כוכב אורח

קונסטנטינוס מיטרוגלו – אולימפיאקוס

אוהדי אולימפיאקוס קמו היום לבוקר מאושר במיוחד עבורם. בערב אחד, ראו שם ניצחון 0:2 על פנאתינייקוס כשגם קבוצת הכדורסל לא אכזבה עם 76:87 בדרבי על היריבה המרה. בצד של הכדורגל, למלך של אתונה קוראים מיטרוגלו. הוא רק בן 21, את ילדותו העביר עם משפחתו בגרמניה, שם שיחק במחלקת הנוער של מנשנגלאדבך והיום הוא אחד הכוכבים העולים ביוון. אוטו רהאגל ספג ביקורות על כך שלא זימן את הילד במהלך קמפיין המוקדמות, נכנע ללחצים וקרא לילד לקראת הפלייאוף עם אוקראינה. בינתיים, מיטרוגלו תפס מקום של קבע בהרכב ואחרי צמד בדרבי, גם בליבם של אוהדי אולימפיאקוס.

שווים אזכור

סטיב מנדאנדה (מארסיי) – הופעה הירואית שלא מנעה הפסד

דני אלבס (ברצלונה) – התעורר במחצית השנייה

גארי קייהיל (בולטון) – מחכה לטלפון מקאפלו

חאבי מרטינז (בילבאו) – לא ספר את אלמריה

קון אגוארו (אתלטיקו מדריד) – ברוכים הבאים ללה ליגה

קלאס יאן הונטלאר (מילאן) – זוכרים אותו?

רוברטו סולדאדו (חטאפה) – שלושער שלא הספיק להרכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully