וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד סקוטי ניסה להתפרץ לאימון הפועל תל אביב

30.11.2009 / 23:15

המשטרה המקומית עצרה את האוהד שהחזיק דגל פלסטין. אלי גוטמן לפני ההמראה: "יוצאים לשוב עם הכרטיס לשלב הבא"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

יומיים לאחר הניצחון החשוב שלה על בני יהודה בליגה (0:1) נחתה הערב (שני) הפועל תל אביב בלונדון, משם המשיכה הקבוצה לסקוטלנד , לקראת משחקה נגד סלטיק ביום רביעי (22:00, ספורט 1).

במהלך האימון הראשון של האדומים בסקוטלנד ניסה אוהד מקומי לפרוץ לדשא עם דגל פלסטין. האוהד נתפס על ידי המשטרה ונעצר. באימון עצמו עמד לרשות גוטמן סגל מלא, ונראה כי סמואל יבואה, שהחלים לחלוטין, יפתח בחוד במקומו של מהראן לאלה.

כזכור, לאדומים תספיק נקודה אחת בלבד כדי להבטיח את מקומם בשלב הבא, 1/16, עוד לפני המחזור השישי והאחרון בבית, אז היא תארח בבלומפילד את המבורג הגרמנית. זאת מבלי להיות תלויה בתוצאות אחרות. גם במצב של הפסד, תוכל הקבוצה של גוטמן לחגוג עלייה כבר בליל יום רביעי.

"אנחנו יוצאים לסקוטלנד במטרה לחזור עם הכרטיס לשלב הבא בליגה האירופית", אמר מאמן האדומים אלי גוטמן לפני ההמראה. "ברור שמצפה לנו משחק נגד יריב קשה, מול אצטדיון מלא, כראוי לתרבות באי הבריטי. כמובן שנצטרך להיות במיטבנו כדי להשיג את הכרטיס לשלב הבא. אנחנו מתכוננים לשחק את המשחק הרגיל והטוב שלנו, ומקווים לטוב".

בלם הקבוצה דגלאס דה סילבה אמר: "עשינו משחקים יפים בבית ובחוץ. הייתה לנו שיחה ארוכה עם המאמן, ראינו וידאו שלהם וכבר שיחקנו נגדם בעבר וניצחנו, אני מקווה שנעשה שם תוצאה טובה. רמת הציפיות מהקבוצה עלתה, אפשר לעשות שם את העבודה בשקט. צריך לחזור עם נקודה לפחות".

* שוערה הפולני של סלטיק, ארתור בורוץ', מתכנן לשוב לסגל קבוצה לקראת משחקה נגד הפועל תל אביב. בורוץ', שסבל מפציעה בברך שהשביתה אותו לתקופה של חמישה שבועות, עשוי לפתוח בין הקורות של שער הסקוטים.

עדכון ראשון: 8:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully