וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "לא חשבנו שהמשחק ייגמר בהפרש כזה"

איתן נוח

29.11.2009 / 21:42

מכבי ת"א הביסה את עפולה, המאמן הצהוב הודה שהיה קל משציפה. רבי: "אילולא רחמנות של פיני זה היה נגמר יותר גרוע"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב הביסה הערב (ראשון) ללא תנאי 71:108 את הפועל עפולה במחזור השישי בליגת העל בכדורסל והיא עודנה מחזיקה במאזן מושלם. השחקנים של פיני גרשון שלטו במשחק מהג'אמפ הראשון וכבר הוליכו בפלוס 42 לפני שהרשו לעפולה להוריד את המינוס ברבע האחרון.

"נראה לי שעדיין לא היה לנו כל כך קל", אמר רביב לימונד, שקלע 17 נקודות והוליך את קלעי מכבי ביחד עם אלן אנדרסון, "אני שמח שהמשחק נגמר ככה וכולם בריאים ושלמים. זה היה משחק טוב, גם עבורי אחרי הרבה זמן שלא שיחקתי, זה טוב להזיע"

פיני גרשון הוסיף: "לא חשבנו שהמשחק יגמר בהפרש הזה. לא חשבנו שנפסיד, אבל גם לא חשבנו שננצח ככה. אני שמח שכל עוד היה משחק, החבר'ה שיחקו די ברצינות. היינו צריכים לחלק את הדקות שכל אחד ירגיש את המגרש. יש דווקא משחקים טובים בליגה. משווים 19 מיליון דולר ל-900 אלף דולר. גליל והפועל ירושלים יוצרים צמרת נחמדה. יכול להיות פיינל פור ברמה גבוהה מאוד. במרכז הטבלה יהיו משחקי כדורסל מעניינים היום".

עוד במכבי: דורון פרקינס עשה היום צילום שלאחריו התברר שהפציעה ממנה הוא סובל לא רצינית והוא אמור לחזור לאימונים בימים הקרובים.

רבי: "ניסינו שזה יראה מכובד"

מאמן עפולה, אלי רבי, אמר אחרי המשחק: "לא נעים. תמיד אתה מצפה שזה יהיה קצת אחרת. לפחות אני הרגשתי שאנחנו לא מצליחים להתמודד. אם לא רחמנות של פיני זה היה נגמר בתוצאה אסטרונומית, ניסינו שזה יראה יותר מכובד אבל לצערי זה לא צלח לנו. אם להגיד את האמת אני לא באתי להפסיד את המשחק הזה. באיזשהו מקום יחסי הכוחות לא היו שווים בשום פרמטר במשחק".

בי ג'יי מקי הוסיף: "ציפינו לתת הופעה טובה ואולי אפילו לנצח. באנו לנצח משחק כדורסל. אנחנו צריכים לראות את הקלטת של המשחק ולעבוד את הדברים החזקים והחלשים שלנו. מכבי היא קבוצה טובה שגם משחקת טוב באירופה, ואנחנו פשוט צריכים להתמקד בלשפר את ההופעה שלנו מהערב".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully