וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו והפועל רעננה נפרדו ב-1:1

29.11.2009 / 21:23

100 אוהדים הטריחו עצמם לעילוט וראו 1:1 בקרב התחתית בין עכו לרעננה. הוכנבוים: "כולם לעגו למשחק, אבל הראנו כדורגל"

אי שם באצטדיון בעילוט, הרחק מאור הזרקורים והכי רחוק מהקאמפ נואו הטריחו עצמם 100 צופים לחזות במשחק ליגת העל בין הפועל עכו להפועל רעננה. שתי הקבוצות שסומנו כיורדות בטוחות והתגלו כסימפטיות ונחמדות, סיימו ב-1:1 ואפילו הציגו יכולת לא רעה, אבל זה לא הסיפור האמיתי. רחוק מהעין של אנשי ההתאחדות, ללא שידור ישיר וללא קהל התקיים לו משחק ליגת העל. משחק שמשך כל כך מעט עניין ובכל זאת בודד והועבר ליום ראשון. שחס וחלילה, אף אחד לא יראה.

רעננה פתחה את המשחק בסערה והגיעה למספר מצבים קורצים, אבל עכו היא זו שכבשה ראשונה מראשו של רון בן נחום בדקה ה-29. 10 דקות מאוחר יותר הגיע השוויון מרגלי גיל קופר ושני השחקנים חגגו שער בכורה בקריירה בליגת העל. לאחר מחצית מלאה באירועים, המשחק נחלש לאחר ההפסקה. רעננה הייתה מסוכנת יותר, אך לא הצליחה לכבוש והתוצאה השוויונית נותרה בעינה הרבה בזכות שוער עכו, דודו גורש, ביכולת שיא.

עבור עכו, מלכת התיקו של הליגה, מדובר בתיקו שביעי העונה ומשחק שביעי ברציפות ללא הפסד. רעננה, שעלתה גם היא למאזן של 10 נקודות, עלתה מעל הקו האדום וממשיכה במגמת השיפור. אלי כהן יכול רק לבכות על ההחמצות של שחקני ההתקפה שלו, שמנעו ממנו לצאת מהמשחק עם שלוש נקודות.

ובכל זאת, קשה להשתחרר מהמחשבה: האם יש לשתי קבוצות שמביאות יחד 100 צופים למשחק בערב יום ראשון מקום בליגת העל? האם המשחק הערב בעילוט הוא הגשמת חזונו של אבי לוזון לליגה של 16 קבוצות? כמה עצוב שזוהי התפאורה לליגה שהוגדרה על ידי היושב ראש כשישית הטובה באירופה, ואיזה מזל שלא ראיתם את זה.

מהלך המשחק

דקה 7: הזדמנות גדולה לרעננה. שוקר קיבל מסירה נפלאה מקופר, חלף על פני גורש, אך בעט לקורה.

דקה 10: שוב שוקר מחמיץ ממצב נוח. דוס סנטוס השאיר לקשר שבעט מתוך הרחבה וסחט הדיפה מגורש.

דקה 14: גיטא הגיע להזדמנות הראשונה של עכו, כשבעיטה חזקה שלו מתוך הרחבה מצאה את סמדג'ה עירני.

דקה 17: סימנטוב מצא מצוין את דיין שנגח ממצב קורץ לחוץ.

דקה 29: גול! קרן קצרה הגיע לרגליו של ראובן שהגביה לראשו של בן נחום הפנוי, וזה נגח לרשת. 0:1 לעכו.

דקה 39: גול! סטיבן כהן הגביה כדור חופשי לרחבה, דוס סנטוס נגח לקורה וקופר היה ראשון לכדור החוזר כדי לכבוש מקרוב. 1:1

דקה 47: שיתוף פעולה בין קופר לסטיבן כהן העמיד את דוס סנטוס במרכז הרחבה, אך הברזילאי החמיץ ברשלנות.

דקה 60: רעננה שוב קרובה לכיבוש, אבל גורש הציל נהדר מנגיחה של קופר.

דקה 71: כנפו המחליף קיבל מסירה טובה מאלקסלסי, חדר לרחבה ובעט שטוח כדור שגורש הדף. הכדור חזר אל כנפו שהפעם בעט לחוץ.

דקה 83: כנפו שוב הגיע למצב נהדר לאחר מסירת ענק של סטיבן כהן, אבל גורש המשיך ביום הגדול ומנע שער בטוח.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, רון בן נחום, דודי פדלון, ג'וני טננבאום, ליעד אלמליח (אבי אלפסי, 68), עמנואל אמנגואה (עומרי אלמקייס, 72), שחר סימנטוב, אושרי גיטא, רועי דיין (עומאר עבדול עזיז, 46).

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי, עמרי עטיה, איתי טואף, אבי סופר, איתי אלקסלסי, גיל קופר (תמיר פור, 90), סטיבן כהן, שניר שוקר (ארמנדו לסקאנו, 68), רז כהן (אבי כנפו, 46), כריסטיאנו דוס סנטוס.

אלי כהן: "מזמן לא ראיתי הצגה כמו של גורש"

אלי כהן, מאמן הפועל רעננה, נתן כבוד לשוער עכו שמנע מקבוצתו ניצחון: "לצערי זה כבר הפך לריטואל קבוע. אנחנו מגיעים למצבים ולא מנצחים. הרבה זמן לא ראיתי הצגה כמו שנתן היום דודו גורש. מתחילת העונה לא סופרים את רעננה, אבל אני יודע שיש לקבוצה עתיד".

ירון הוכנבוים, מאמן הפועל עכו, הסתפק בנקודה ובמשחק שביעי ללא הפסד (מתוכם שש תוצאות תיקו): "מחצית ראשונה טובה יותר שלנו, אך לא השכלנו להבקיע. לכן לא מגיעה לנו יותר מנקודה. כולם לעגו למשחק הזה, אבל שתי הקבוצות הוכיחו שהן יודעות לשחק כדורגל טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully