וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהפועל פ"ת: "עד ינואר נצרף שני שחקנים בכירים"

29.11.2009 / 14:04

אחרי הפרסום על ההתעניינות ביברויאן, בקבוצה מאשרים: "מעוניינים גם בשבחון ואלי ביטון". קרע בין האוהדים

בהפועל פתח תקוה מעלים הילוך בכל הנוגע לתקציב הרכש. אחרי שאתמול (שבת) פורסם כי פתח תקוה מעוניינת באיליה יברויאן, כעת מתברר כי הקבוצה מעוניינת גם ביוסי שבחון ממכבי תל אביב ובאלי ביטון מבני סכנין. כזכור, גורם בקבוצה אישר אתמול את הידיעה לוואלה! ספורט כשאמר: "נפנה ליברויאן רק אם ישוחרר ממכבי תל אביב, אנחנו לא פונים לשחקנים תחת חוזה". לגבי שבחון נאמר: "הדברים אמורים גם לגבי יוסי שבחון".

בפתח תקווה מחפשים גם מגן ימני ושמותיהם של עומרי קנדה ויובל שפונגין הוזכרו. גורם בקבוצה אמר: "אנחנו מאמינים ששניים מבין השחקנים שהוזכרו יגיעו בסופו של דבר לקבוצה. עד ינואר נחתים שני שחקנים בכירים". בסביבתו של הקשר ג'וניור ויסה מכחישים מגעים עם הקשר, למרות דיווחים מצד גורמים המקורבים לקבוצה. גם מועמדותו של דימיטאר טלקיסקי עדיין על הפרק. בכל מקרה, מייק קופרסטוק מגן ימני יהודי מארצות הברית ייבחן במשחק אימון נגד בני לוד מחר.

בקבוצה מרוצים מאוד מעידוד הקהל אתמול מול מכבי פתח תקוה, במשחק שהחזיר את הקבוצה למסלול אחרי התבוסה להפועל תל אביב. "הקהל היה הגורם המרכזי לשוויון אתמול", אמר הבוקר חבר ההנהלה תומר סיני. "הוא דחף את השחקנים כל המשחק ובהחלט אפשר להרגיש בשינוי". למרות המחמאות, תקרית בין מחנות האוהדים "הפנתרים ו"החזית הכחולה" העיבה מעט על השמחה בסיום. אחד האוהדים סיפר אמש: "אחרי כמה דקות של עידוד מצד הפנתרים הגיעו מספר אוהדים מטעם החזית הכחולה עם שלטי מחאה. חלק מאוהדי הפנתרים ניסו לקרוע להם את השלטים ואז החלו יריקות וקללות. למזלנו, האוהדים שלא מזוהים עם אף מחנה, המשטרה התערבה וחלק מאוהדי החזית הכחולה יצאו מהמגרש במחאה. מה שהיה אתמול ביציע 4 היה סיוט נוראי". בפתח תקוה אמרו הבוקר כי הם מקווים ששני מחנות האוהדים יאחו את הקרע בניהם לטובת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully