וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאלח אבו עיאש יוכל להתקרב לעילוט רק כשחקן

דור בלך

29.11.2009 / 13:09

בנו של יו"ר אחי נצרת נעצר על מעורבות בקטטה המונית ונענש בהרחקה מהאצטדיון. דאגה מחולשת ההגנה, אקוטו ישוחרר

סאלח אבו עיאש, שחקן אחי נצרת ובנו של היו"ר המתפטר כיעד אבו עיאש, שוחרר הבוקר (ראשון) ממעצר בתנאים מגבילים ונאסר אליו להתקרב לאיצטדיונים בעת משחקיה של אחי נצרת אלא אם יכלל על סגל הקבוצה. אבו עיאש, שכזכור היה מעורב אתמול בתגרה המונית ביציע ונעצר יחד עם אחיו, בילה את הלילה במעצר יחד עם אחיו הצעיר ועוד שלושה אוהדי נצרת.

במהלך הקטטה, שנפתחה לאחר שאוהדי הקבוצה קיללו את היו"ר ואת בניו, הודיע כיעד באמצעות מערכת הכריזה כי הוא מתפטר מתפקידו ו"יותר לא מעניין אותי מה קורה לקבוצה". היו"ר המוערך בילה את הלילה בתחנת המשטרה ודאג לשחרר את שני בניו בערבות. לפנות בוקר הובאו השניים, יחד עם שלושת האוהדים, לבית המשפט המחוזי בנצרת שם גזר עליהם השופט הרחקה ל-30 ימים מאיצטדיוני כדורגל, אך כאמור אפשר לסאלח להכנס לתחומי איצטדיון באם יכלל ב-18 שחקני הסגל של הקבוצה באותו משחק.

בנצרת ינסו לשכנע את אבו עיאש האב לחזור בו מהתפטרותו ולהמשיך בתפקידו, ומקווים כי כעת כשבניו שוחררו ממעצר הוא ירגע ויסכים לחזור להנהיג את המועדון. עם זאת, קיים חשש בקבוצה כי עקב כוונתה של המשטרה להגיש כתבי אישום נגד שני בניו, הוא לא יסכים לחזור לתפקידו עד אשר יסתיימו תהליכי התביעה, אם בכלל.

בצוות המקצועי של הקבוצה קיימת אכזבה גדולה מהגנת הקבוצה שספגה 16 שערים בחמשת המשחקים האחרונים וכבר כעת ברור כי בינואר יערכו מספר שינויים פרסונליים בהגנה. הבלם הטוגולזי אריק אקוטו שמציג יכולת מאכזבת ישוחרר ובמקומו יוחתם בלם חדש, כשגם שוער זר יגיע במקומו של ניגמטולין, כשהמועמד המוביל הוא עדיין שוער בית"ר ירושלים ז'וסלן מאייבי שסיכם עם ראשי המועדון כבר את תנאיו.

בהנהלת הקבוצה וכן בצוות המקצועי מציינים כי פציעתו של הבלם יקיר שינה היא בין הגורמים המשמעותיים ליכולת הירודה בהגנה. "הוא היה אחד הגורמים החשובים כשבנינו את הקבוצה", סיפרו במועדון. הבלם צפוי לחזור לפעילות רק בפברואר, ובמועדון מקווים כי יחזור במצב בו הקבוצה עדיין לא תהיה במצב ממנו יהיה לה קשה לחזור לקרב על ההישרדות בליגה הבכירה. "איתו ההגנה תראה אחרת לגמרי", ציינו בנצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully