וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בין דוד רביבו לגיא עזורי

29.11.2009 / 7:59

הלחץ בב"ש נוסק, רביבו זעם על עזורי: "מה זה? הפכתי חילוף ראשון?". שחקנים על אסולין: "חבל שהוא מדבר מאחורי הגב"

ברני ארדוב

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: דורון שטיין

בהפועל באר שבע מדווחים על מתיחות בין הקשר דוד רביבו למאמן גיא עזורי, זאת בעקבות החלפתו של הקשר במשחק אתמול (שבת) שגררה ביקורת של הקשר על המאמן. כזכור, רביבו הוחלף 11 דקות לסיום משחק בקשר סיראז' נאסר, אבל שלוש דקות אחר כך כבשה סכנין את שער השוויון, והמשחק הסתיים ב-1:1. רביבו המאוכזב אמר לחבריו בסיום: "אני לא מבין למה המאמן החליף אותי, הייתי השחקן מספר אחד על המגרש". לטענת שחקנים רביבו אף סינן בחדר ההלבשה: "מה הוא חושב לעצמו? הפכתי להיות פה חילוף ראשון? איזה מן חילוף זה?".

יש לציין כי רביבו היה החילוף השלישי בקבוצה, אבל שני החילופים הקודמים בוצעו בגלל פציעות. שחקנים בקבוצה טענו אתמול, כי המתיחות עשויה לגרום לרביבו לבקש לעזוב. גורם בקבוצה אמר: "למרות שרביבו שחקן מפתח וכמעט לא מאבד דקות, רואים שהוא לא היה מרוצה ממה שקרה. הוא השחקן הכי חשוב בקבוצה ואף אחד לא רוצה שיעזוב".

החלוץ אוהד קדוסי הבהיר אתמול שהוא שוחח עם אנשי סכנין, אבל אין לו כוונה לעזוב אליה בחודש ינואר. בסכנין הודו כי לא בטוח שיוכלו להשיג תקציב כדי להחתימו. קדוסי ומליקסון שמעו מחבריהם לקבוצה כי החלוץ ליאור אסולין ניגש לעבר הספסל והביע ביקורת על צורת המשחק שלהם, כשאמר: "בפעם הבאה, תנו להם כדור שישחקו לבד". שחקן בקבוצה אמר: "חבל שהוא מדבר מאחורי הגב על חברים לקבוצה. אם יש לו מה להגיד, עדיף שייגש אליהם בעצמו. הוא האחרון שיכול לבוא בטענות על זה שלא מוסרים".

השוער טברטקו קאלה לא דיבר בחדר ההלבשה בסיום, כנראה על רקע העובדה שהיה אשם בשער השוויון שכבשה סכנין לקראת הסיום. בבאר שבע יצאו להגנתו של השוער ואמרו: "הוא לא הבעיה שלנו. יש דברים אחרים שצריך לפתור". עזורי: "לא שיחקנו כדורגל גדול, אבל היינו בסדר. עשינו את מה שהיינו צריכים, הלכו שתי הנקודות וממשיכים הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully