וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-הפועל רעננה: משני צדי הקו האדום

המארחים ינסו להמשיך בתנופה עם ניצחון שיחלץ אותם מהמקום ממנו יורדים ללאומית, וישלח לשם את האורחים מהשרון

הפועל עכו סיימה היום (שבת) את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל רעננה (ראשון, 19:30). בעכו רוצים בעיקר לשמור על מומנטום החיובי אחרי שישה משחקים ללא הפסד, אך מעבר לכך מודעים בעכו לחשיבות המשחק מול הקבוצה שתיאבק לצידה על ההישרדות בליגה עד סיום העונה.

ביום ראשון האחרון נכח מאמן עכו, ירון הוכנבוים, במשחק של רעננה מול הפועל חיפה וסימן את סטיבן כהן כשחקן המוסכן של אלי כהן ואמר עליו: "אין כמעט שחקנים כאלה בארץ. הוא אחד השחקנים הטובים בליגה", את אותם הדברים העביר הוכנבוים שחקניו היום באימון המסכם וביקש מהם לשמור על אותה משמעת טקטית שאפיינה את הקבוצה בשבועות האחרונים.

מחר תעלה עכו בהרכב מעט יותר נועז מהשבועות האחרונים, כשהשינוי היחיד מההרכב שעלה מול בית"ר ירושלים במחזור שעבר (1:1) יהיה הצבתו של שחר סימנטוב במקומו של בן בנימין הפצוע של ייכלל בסגר. גם איציק כהן הפצוע ימשיך להיעדר. החלוץ הגנאי עבדי סלאס נחת בארץ ואם ירשים יוחתם בקבוצה.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, רון בן נחום, דודי פדלון, ג'וני טננבאום, ליעד אלמליח, עמנואל אמנגואה, שחר סימנטוב, אושרי גיטא, רועי דיין.

רעננה רוצה לחבר שני ניצחונות

לאחר הניצחון על הפועל חיפה בדקת הסיום בשבוע שעבר, ינסו בהפועל רעננה לחבר לראשונה שני ניצחונות רצופים בליגה הבכירה במשחק התחתית נגד הפועל עכו. קבוצתו של אלי כהן מודעת לחשיבות המשחק שיכול לחלץ אותה מהתחתית ולקרבה למרכז הטבלה.

לרשותו של המאמן, שהבהיר לשחקניו כי מדובר במשחק על שש נקודות, יעמוד סגל כמעט מלא פרט לתמיר פור המורחק וחיים פונטרומולי הפצוע שבכל מקרה איבד את מקומו בהרכב. המאמן ימשיך לתת את הקרדיט להרכב שניצח את הפועל חיפה בראשון שעבר.

שאול סמדג'ה הותיק ימשיך בין הקורות. בהגנה יפתחו איתי טואף ואבי סופר כשלצידם באגפים ישחקו עמרי עטיה וגיא קואז. בקישור האחורי ימשיך גיל קופר כשלצידו לירה במקומו של פור המורחק. סטיבן כהן ורועי לוי ימשיכו בהתקפה כשבחוד ישחקו כריסטאנו דוס סנטוס ורז כהן.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, עמרי עטיה, איתי טואף, אבי סופר, גיא קואז, גילי קופר, לירה, גיל קופר, סטיבן כהן, רועי לוי, רז כהן, כריסטיאנו דוס סנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully