וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת: היו"ר אבו עייאש התפטר, בנו נעצר

דור בלך

28.11.2009 / 22:17

אוהדי אחי נצרת ניסו לתקוף את היו"ר ואת בנו סלאח, שחקן הקבוצה. אבו עייאש הודיע על התפטרותו המיידית. הבן נעצר

הבעיות במכבי אחי נצרת רק נמשכות, על ומחוץ למגרש. אוהדיה של נצרת, שכעסו על ההופעה העלובה בהפסד 3:1 למכבי נתניה, החלו לקלל את יו"ר המועדון, כיאד אבו עייאש, ואת בניו (ביניהם, סלאח, הנמנה על סגל המועדון). האוהדים גם ניסו להתקיפם אך נעצרו על ידי המשטרה, ותגרה גדולה התפתחה ביציע הכבוד. אבו עייאש עצמו לקח את המיקרופון הכריזה של האיצטדיון והודיע על התפטרותו עקב התקרית. במסגרת המהומה נעצר סלאח אבו עייאש ועשוי להעביר את הלילה בתא המעצר. במועדון מנסים לשחררו עוד הלילה.

בקבוצה ינסו להשאיר את אבו עייש, המוערך מאוד במועדון, בתפקידו. במועדון מניחים כי הדברים נאמרו עקב סערת הרוחות בה היה מצוי לאור התקרית האלימה בה היו מעורבים בניו. עם זאת, אבו עיאש כבר הכריז בעבר כי ברצונו לעזוב את הקבוצה וייתכן כי מדובר בהחלטה סופית.

עטר: "הנעת הכדור הייתה מצוינת"

במכבי נתניה חגגו את הניצחון שהעלה את הקבוצה למקום התשיעי, הגבוה שלה העונה. "במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב ונצרת שיחקה בהתלהבות, אבל אחרי ההפסקה היינו הרבה יותר מאורגנים והנעת הכדור היתה מצוינת. יצרנו מצבים והיינו נחושים יותר. ברגע שאנחנו מניעים את הכדור נכון ויוצאים קדימה בצורה נכונה, יש לנו את השחקנים שייצרו לנו את המצבים והיתרון שלנו בלט", אמר המאמן ראובן עטר.

שלו מנשה הוסיף: "היה משחק קשה, נצרת משחקת טוב בבית שלה, אבל באנו עם תכנית משחק ובסוף התוכנית שלנו עבדה. מחכה לנו עוד הרבה עבודה בהמשך, אבל אם נשחק כמו ששיחקנו בחצי השני נהיה במרכז הטבלה ומעלה. בשבוע הבא מצפה לנו משחק קשה מאוד מול מכבי תל אביב ואנו באים לנצח בו כמו בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully