וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחק הזה הוא ציון דרך עבורינו"

28.11.2009 / 21:30

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, התלהב אחרי הניצחון על בני יהודה. נאתכו: "נקווה שמכבי ת"א תעזור פעם אחת". שכטר: "נעשה את העבודה כעת באירופה". לוזון: "לא היינו מפוחדים או מבוהלים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב הוכיחה הערב (שבת) שהחלומות שלה על המקום הראשון בהחלט מציאותיים. עם יכולת מצוינת של שחקניה ב-0:1 על בני יהודה, בהחלט נראה שקיזוז הפער, שעומד על שש נקודות, ממכבי חיפה הוא בהחלט בהישג יד. איתי שכטר עם שער עשירי העונה כבר בדקה ה-12 העביר את הלחץ לזהובים, שלא היו מספיק נחושים כדי להשיג את המקום השני ונאלצים כעת להבין שהפער בינם לבין הפועל תל אביב הוא קצת יותר משלוש נקודות.

שכטר: "לקחנו שלוש נקודות מול אחת הקבוצות הטובות בליגה"

הקהל האדום לא הפסיק להריע בסיום המשחק לקבוצתו, שנתנה הצגה של לא מעט מצבים ובעיקר הצליחה לעורר לא מעט עניין לקראת המשחק נגד סלטיק ביום חמישי. אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב, אמר בסיום: "אין ספק שזה היה ציון דרך משמעותי מבחינתנו. הפסדנו מספיק נקודות במהלך הדרך והיום שיחקנו נגד קבוצה יוצאת מהכלל. יוסי אבוקסיס אמר לי לפני המשחק שזה מסוג המשחקים של 0:1. אין ספק שלסיים את המשחק עם ניצחון זה נותן ביטחון לקראת סלטיק".

באשר לאיש המשחק, איתי שכטר, אמר המאמן האדום: "איתי שכטר עבר תהליך של התבגרות, ואנחנו עובדים איתו בכל הפרמטרים. לא רק שכטר, אלא כל הקבוצה שיחקה טוב. שיחקנו חכם וכל מתפרצת שלנו היתה מסוכנת בחצי השני. בסופו של דבר זה 0:1 קטן ומתוק".

שכטר עצמו הוסיף: "אני עובד קשה באימונים ורוצה להמשיך ולהיראות טוב על המגרש. חשוב שלקחנו שלוש נקודות מול אחת הקבוצות הטובות בליגה. אלי ויוסי נלחמו עליי בקיץ וברגע שהגעתי, הם עבדו איתי באימונים, וראו שאני נראה יותר חד. המשכיות זה הכי חשוב וצריך להמשיך לעבוד קשה".

באשר למשחק ביום רביעי נגד סלטיק, אמר החלוץ הלוהט: "אנחנו יוצאים למשחק קשה מאוד באצטדיון בו קשה לקחת נקודות, אבל הפועל תל אביב כבר הראתה שהיא קבוצה חזקה באירופה ואני מאמין שנעשה את העבודה".

ביברס נאתכו היה הרבה יותר מאופק, ואמר: "אי אפשר בכל שבוע לנצח 1:7 או 0:4 וצריך לדעת גם לנצח 0:1. היינו עם אותו מספר נקודות לפני המשחק אבל עכשיו התקרבנו לחיפה. נקווה שמכבי תל אביב תעזור לנו פעם אחת ביום שני. לא נחשוב על זה בסלטיק אבל יעזור לנו אם חיפה לא תנצח. בני יהודה היא קבוצה חזקה מאוד שקשה לשחק נגדה. הם אגרסיביים וזו הכנה טובה לסלטיק. אני חושב שאנחנו משחקים את הכדורגל הכי טוב בארץ, אבל חיפה משיגה תוצאות וזה מה שחשוב".

לוזון: "אין לנו בעיה בכיבושים"

בבני יהודה הרגישו מעט החמצה מפספוס ההזדמנות לעקוץ את היריבה, אבל למרות הכל קיבלו עידוד מהתוצאה הנמוכה יחסית לחובתם. "בסך הכל היה משחק שווה כוחות", אמר גיא לוזון, מאמן הכתומים, בסיום. "הפועל הגיעו למצבים במחצית הראשונה אחרי איבודי כדור שלנו ולא עקב התקפות. הם כבשו בפתיחה וזה הקל עליהם. מבחינת אחוזי החזקה בכדור ודומיננטיות, היינו יותר דומיננטיים, אבל לא היינו תכליתיים. בחלק הקדמי עשינו פעולות לאט ומבחינת הפס האחרון, לא עשינו דברים בצורה נכונה. אין לנו בעיה בכיבושים. אנחנו עושים התקפה טובה ויוצרים מצבים".

לוזון נשאל גם אם לקבוצתו יש בעיה במשחקים נגד הקבוצות הגדולות, לאחר שקבוצתו שוב כשלה במשחק צמרת. המאמן אמר על כך: "לא ראיתם היום קבוצה מבוהלת או כזו שפחדה לשחק כדורגל. באנו ושיחקנו, היום הפסדנו ובפעם הבאה ננצח".

דין מורי: "היה משחק מאוד קצבי ואני מאוד מאוכזב כי יכולנו לנצח את הפועל תל אביב. שלטנו במרכז המגרש, אבל זה לא בא לידי ביטוי בשערים. אנחנו מקווים שבמשחק הבא זה יבוא לידי ביטוי. לא נפלנו מהפועל. כמו שאנחנו לא מסתנוורים אחרי ניצחונות, אנחנו לא מורידים את הראש אחרי הפסדים". לגבי הרצונות של הקהל לראות אליפות, הוסיף מורי: "כרגע אנחנו לא חושבים על זה. כל משחק הוא לגופו ואנחנו רוצים לנצח כל קבוצה בלי קשר למי עומדת מולנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully