וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: המכשול הגבוה ביותר

28.11.2009 / 13:18

עם מאזן 0:10, תארח ניו אורלינס במאנדיי נייט את הפטריוטס במשחק של ניצוצות. הקולטס ביוסטון, פיטסבורג בבולטימור

עד לפני מספר שנים, כשחג ההודיה כלל שני משחקים בלבד, זה נראה היה שגרתי. מאז שנוסף בו משחק שלישי, זה כבר מרגיש טיפה מוזר, כי הנה, הגענו ליום ראשון ושלושה משחקים מאחורינו. קצת חבל שדווקא את הממפגש הטוב ביניהם, בין דנבר לניו יורק ג'איינטס, לא ראינו, אבל אנחנו לא מתלוננים. תפסנו שניים משלושה ביום חמישי, כשבשבוע שעבר הלך הרבה פחות טוב - 8 מ-15 (עם הימורים שהתמוססו ברגע האחרון על קליבלנד ובפאלו). בסך הכל, המדור עומד על 97 מ-163 עונתי (59.5 אחוז), זמן טוב לבדוק מה מכינות לנו הרשתות.

קייל אורטון שחקן דנבר ברונקוס. Darron Cummings, AP
קצת חבל שלא ראינו את דנבר והג'איינטס, אבל לא נתלונן, שבוע ארוך לפנינו/AP, Darron Cummings

METV:

ובכן, בלוח השידורים של האתר פורסם בשבוע שעבר שב-20:00 יועבר המשחק בין יוסטון לאינדיאנפוליס וב-23:15 המפגש בין מינסוטה לשיקגו, אבל נכון לעכשיו דבר לא רשמי, משום שהפרסומים הללו הוסרו. נצטרך לחכות.

FOX:

20:00: ניו יורק ג'טס - קרוליינה

ESPN:

3:20, בין ראשון לשני: בולטימור - פיטסבורג

3:30, בין שני לשלישי: ניו אורלינס - ניו אינגלנד

ווס וולקר שחקן ניו אינגלנד פטריוטס משיל מעליו את מוריס קול שחקן ניו יורק ג'טס. Charles Krupa, AP
את ווס וולקר והפטריוטס נראה במאנדיי נייט, את מוריס קול והג'טס כבר במנה המוקדמת/AP, Charles Krupa

אולי הפעם, יוסטון? (שעה ראשית: 20:00)

יוסטון (5:5) - אינדיאנפוליס (0:10)

לאחר שעשו קולות של קבוצת צמרת, הטקסאנס חטפו הפסדים בתוך הבית, לקולטס ולטנסי, וכעת הם שוב על מאזן חצוי. אם כבר מדברים על מאזנים, ה-1:14 של הקולטס במפגשים בין השתיים לאורך ההיסטוריה הקצרה, לא משאירים מקום לספק לגבי המושלת בכיפה. מאט שאוב ויוסטון ינסו להוכיח שיש להם אופי לאחר שני הפסדים צמודים, והבועט קריס בראון יודע שעם עוד החטאה של שער שדה, ייתכן מאוד שיחפש לעצמו עבודה אחרת, לאחר שפישל פעמיים ברציפות.

התחזית: יהיה צמוד, אבל יוסטון מפסיקה לקבל קרדיט. ניצחון לקולטס


אטלנטה (5:5) - טמפה ביי (9:1)

הפאלקונס לא מגשימים את הציפיות מהם, ולמרות הברקות במשחק מול הג'איינטס, הם שוב הגיעו לצלחת בלי לאכול ממנה ונוצחו בהארכה. הפסד נוסף של אטלנטה יסבך אותה קשות בקרבות הוויילד קארד, בעוד הבאקנירס ישחקו כדי לקצור ניצחון שני בסך הכל העונה. אחרי שתי פתיחות טובות בטמפה ביי, הקוורטרבק הרוקי ג'וש פרימן חטף סטירה מצלצלת מניו אורלינס. זו ההזדמנות שלו לשוב ולצבור קרדיט.

התחזית: אטלנטה


פילדלפיה (4:6) - וושינגטון (7:3)

לו היו מצליחים הרדסקינס לנצח בדאלאס, ההתמודדות הקרובה הייתה הופכת לקרב שעשוי לפתוח את כל המאבק ב-NFC מזרח. במידה מסויימת זה עדיין יכול לקרות, כי הג'איינטס משחקים רע מאוד והאיגלס, כשהם פייבוריטים ברורים, משחקים הרבה מתחת לרמתם. מלאנ'תלפים פציעות בשתי הקבוצות, כשהטייט אנד כריס קולי, מגן הפינה ד'אנג'לו הול והרצים קלינטון פורטיס ולאדל בטס לא ישחקו בוושינגטון. התאקל ההגנתי אלברט היינסוורת' בסימן שאלה. בפילי ייעדרו בריאן ווסטברוק והליינבקר אקים ג'ורדן, כשג'רמיה טרוטר בסימן שאלה.

התחזית: ניצחון לאיגלס


בפאלו (7:3) - מיאמי (5:5)

הנה מגיעים הדולפינס למבחן חשוב, לא רק משום שמדובר בעוד משחק חוץ, אלא מכיוון שהוא ייערך בשלג, משהו שהקבוצה מדרום פלורידה לא מאוד אוהבת. ריקי וויליאמס יצטרך לרוץ הרבה, כשצ'אד הני בעמדת הקוורטרבק יקווה שמלך החטיפות של הליגה, ג'ריוס בירד הפצוע, לא ישחק. הסייפטי בסימן שאלה כרגע בשל פציעה במפשעה. היונקים, מצידם, ינסו לעצור את טרל אואנס, שהתעורר ונתן משחק גדול בג'קסונוויל.

התחזית: ניצחון לבילס

סטיב סלייטון שחקן יוסטון טקסאנס. Ed Reinke, AP
הגיע הזמן שסטיב סלייטון יתעורר, כי כרגע יוסטון לא מצליחה לנצח עם היכולת הרעה שלו/AP, Ed Reinke

סינסינטי (3:7) - קליבלנד (9:1)

שתי הקבוצות של אוהיו הצליחו לרשום הפסדים ביזאריים במיוחד בשבוע שעבר. הבנגאלס ספגו עשר נקודות בדקת הסיום כדי להפסיד לאוקלנד, הבראונס נוצחו על ידי דטרויט אחרי עבירה באנדזון בזריקת הייל מרי. בעוד מהבראונס אנחנו כבר לא מצפים לכלום, סינסינטי אכזבה מאוד ותנסה להתאושש על חשבון היריבה השנואה. סדריק בנסון מתויג כ"סימן שאלה" להתמודדות, כשאם לא ישחק ימשיך ברנרד סקוט לקבל את מרבית הנשיאות.

התחזית: ניצחון לסינסינטי


ניו יורק ג'טס (6:4) - קרוליינה (6:4)

הסילונים יודעים שהפסד במשחק הקרוב ישלח אותם לתכנן את העונה הבאה, ובמידה מסויימת גם מוכנים לכך, לאחר שהבינו שמארק סאנצ'ז זקוק להשתפשפות ראויה. הפנתרים עושים הכל הפוך, כשמשחק שהיה אמור להחזיר אותם לקרב הפלייאוף התפוגג ברעש גדול מול מיאמי.

התחזית: ניצחון לפנתרס


סט. לואיס (9:1) - סיאטל (7:3)

אחרי שהמשחק בין דטרויט לקליבלנד הפך בשבוע שעבר לקלאסיקה לעניים, מגיע טוילט בול נוסף, שהפעם כולו מרוכז ב-NFC מערב. באמת שאין לנו מה להגיד על הדבר הזה.

התחזית: ניצחון לסיהוקס

סדריק בנסון שחקן סינסינטי בנגאלס. Al Behrman, AP
ישחק או לא, סדריק בנסון והבנגאלס צריכים לשכוח מהר את השבוע שעבר/AP, Al Behrman

רכבת אחרונה לשיקגו (שעה ראשית: 23:05-23:15)

מינסוטה (1:9) - שיקגו (6:4)

אף אחד לא מאמין בברס, שנראה שהפסיקו בעצמם להאמין שהעונה הזו הולכת לאיזשהו מקום. כדי לשמור על איזשהו סיכוי לפלייאוף, שיקגו חייבת לנצח, בעיקר אחרי הניצחון של גרין ביי בדטרויט, ולא נראה שזה עומד לקרות כל כך מהר. הווייקינגס, מבחינתם, מוטרדים מהפציעה של אדריאן פיטרסון בקרסול. כרגע יש 50 אחוז סיכוי שישחק.

התחזית: ניצחון נוסף למינסוטה


סן דייגו (3:7) - קנזס סיטי (7:3)

שתי הקבוצות ניצחו בשבוע שעבר, אבל בעוד לצ'יפס זה היה ניצחון מוראלי, הצ'ארג'רס עקפו את דנבר בראש טבלת ה-AFC מערב. אלא שהברונקוס עברו את הג'איינטס ביום חמישי, מה שיכריח את סן דייגו להתאמץ יותר כדי לשמור על המומנטום. לדניאן טומלינסון חזר לעצמו בשבועות האחרונים, והצ'ארג'רס יפעילו אותו שוב על הקרקע.

התחזית: ניצחון לסן דייגו


סן פרנסיסקו (6:4) - ג'קסונוויל (4:6)

הג'אגוארס לא ממש משכנעים, אבל שני ניצחונות דרמטיים על יריבות מה-AFC מזרח השאירו אותם עמוק במירוץ. גם הניינרס עדיין שם, איכשהו, אבל אף אחד לא באמת חושב שעם בעיית הקוורטרבק שלו, מייק סינגלטרי יאמן אותם לתוך ינואר. מוריס ג'ונס-דרו ומייק סימס-ווקר, שני הנשקים הכבדים של הג'אגוארס, סובלים מפציעות בברך אבל ישחקו, וזו בשורה רעה לניינרס.

התחזית: ג'קסונוויל


טנסי (6:4) - אריזונה (3:7)

המפגש הזה יהיה מעניין ביותר, משום שאחרי פתיחת 6:0, הטייטאנס דופקים על דלתות הקרב על הוויילד קארד עם אפשרות לניצחון חמישי ברציפות. לשם כך הם יצטרכו להסתדר עם הגנת הקרדינלס, שהוכיחה השנה שהיא מסוגלת למהלכים גדולים מדכאי מומנטום. הרבה מהקלפים במשחק הזה ייחשפו ברגע שנדע האם קורט וורנר, שנפצע בראשו בניצחון בסט. לואיס, יוכל לשחק. אם מאט ליינארט יעלה, זה יהיה סיפור אחר. בינתיים, הקרדינלס צריכים להתרכז בעצירתם של כריס ג'ונסון ו-ווינס יאנג, שמתפקדים היטב ביחד.

התחזית: הרבה תלוי בבריאות של וורנר, נסתכן בניצחון של אריזונה בכל מקרה

כריס ג'ונסון שחקן טנסי טייטאנס. AP
הבעיה המרכזית של אריזונה: איך לעצור את כריס ג'ונסון/AP

הפעם לניו אורלינס אסור לזייף

בולטימור (5:5) - פיטסבורג (4:6) - 3:20, בין ראשון לשני

שתי הקבוצות ספגו הפסדים מאכזבים ביותר בשבוע שעבר, ולמזלן, לאחר ההפסד של סינסינטי באוקלנד, ה-AFC צפון נשאר פתוח. פיטסבורג כשלה קשות בקנזס סיטי, כשהיא מאבדת שני קוורטרבקים בגלל פציעה, והנה עדכון - למרות שבן רות'לסברגר התאמן ביום שישי, הוא לא כשיר ובמקומו יפתח דניס דיקסון. הרייבנס ממשיכים לאכזב, וייתכן שייאלצו להסתדר בלי מנהיג ההגנה ריי לואיס הפצוע. ניצחון של בולטימור (ובעיקר הפסד מפתיע של סינסינטי) יבעיר את הבית הזה בלהבות.

התחזית: מישהו פה העיר, ובצדק, שאנחנו נותנים יותר מדי קרדיט לבולטימור. ובכן, אחרי השבוע שעבר, הקרדיט הזה נגמר. ניצחון לסטילרס, למרות דיקסון (הימור לא משנים)


ניו אורלינס (0:10) - ניו אינגלנד (3:7) - 3:30, בין שני לשלישי

זה לא משחק שחובבי פוטבול אמיתיים ירצו להחמיץ. הפטריוטס מגיעים לביג איזי אחרי ניצחון לא משכנע על הג'טס, ששוב הבליט את החולשה הגדולה שלהם השנה - הדעיכה הקיצונית במחצית השניה והקושי לסגור משחקים. הסיינטס, מצידם, אמנם ניצחו במפגן משכנע בטמפה ביי, אבל בשבועות האחרונים חלה אצלם נסיגה הדרגתית ונראה שההפסד הראשון בדרך. האם הוא יהיה לטום בריידי וחבורתו?

התחזית: כן. ניצחון לניו אינגלנד

דניס דיקסון שחקן פיטסבורג סטילרס. AP
תכירו, זה האיש שיצטרך לנצח בבולטימור. דניס דיקסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully