וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרים זינגר נשאר בוועד האולימפי האירופי

28.11.2009 / 12:14

מנכ"ל הוועד האולימפי הישראלי נבחר בפעם השלישית לוועד המנהל באירופה ואמר: "זה חשוב לעתידו של הספורט בארץ"

אפרים זינגר, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, נבחר אתמול (שישי) לוועד המנהל של הוועד האולימפי האירופי לתקופה של ארבע שנים. הבחירות נערכו במהלך הקונגרס האירופי המתקיים בפורטוגל.

בבחירות שהיו חשאיות אישיות השתתפו תשעה עשר מועמדים שהתמודדו על 12 מקומות. זינגר זכה בתמיכה של 34 קולות מתוך 48 קולות כשרים ודורג במקום החמישי. זוהי קדנציה שלישית של זינגר בוועד המנהל של הוועד האולימפי האירופי. בבחירות הקודמות זכה זינגר ב-28 קולות ודורג במקום השמיני.
האירי פטריק הייקי נבחר ליו"ר הוועד האולימפי האירופי לקדנציה שניה.

צבי ורשביאק, יו"ר הוועד האולימפי בישראל, המשתתף גם בקונגרס אמר: "העובדה שנציגים מ-49 מדינות בחרו בישראלי, פעם שלישית ברציפות, מראה שישראל זוכה להערכה גדולה בוועד האולימפי האירופי, וברור לכולנו שעלינו להמשיך ולתרום לקידומו של ספורט האולימפי".

אפרים זינגר אמר: "אני רואה בבחירתי הבעת אמון של ראשי הוועד האולימפי באירופה. זוהי הערכה לתרומתי. מאד מחמיא שדווקא בתקופות כל כך קשות מפרגנים לישראל. אנחנו בצמרת האולימפית האירופית וזה חשוב מאד לעתידו של הספורט בישראל".

אלכס גלעדי, חבר הוועד האולימפי הבינלאומי, אמר על בחירתו של זינגר : "זהו הישג מרשים לאפרים זינגר. בחירתו המתמשכת היא עדות לאמון שרוחשים לו ראשי הוועדים האולימפיים באירופה. זוהי תעודת הצטיינות לוועד האולימפי בישראל שניהל ברוב שכל את הדיפלומטיה שלו בארגון המונה 49 חברים. ראוי לזכור שישראל היא מדינה אסיאתית גיאגראפית המתמזגת יפה בארגון חשוב זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully