וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אחי נצרת - מכבי נתניה: באים מלמטה

דור בלך

27.11.2009 / 16:22

קבוצות התחתית, עם מספר נקודות זהה, תיפגשנה (ש, 19:00) אחרי שהפסידו במחזור הקודם. עטר: "מבחינתי, אנחנו אחרונים"

במכבי אחי נצרת עדיין מנסים להתאושש מהתבוסה 4:1 למכבי חיפה במחזור הקודם, שיכלה בקלות להיגמר עם שערים רבים יותר ברשתו של גיל אופק. על אף הרבעייה שספג, בנצרת דווקא שבעי רצון מיכולתו של השוער הלא מנוסה והוא צפוי לפתוח שוב בהרכב במשחק נגד מכבי נתניה (19:00, שבת, עילוט) במסגרת המחזור ה-11, ולקבל הזדמנות להוכיח את עצמו מול קבוצה פחות חזקה מהאלופה הבלתי מנוצחת.

בנצרת מאמינים כי מול נתניה, קבוצה בסדר הגודל שלהם, הם יוכלו לשוב למסלול הניצחונות וליכולת המרשימה מפתיחת העונה, ומקווים לכל הפחות לעצור את שרשרת ההפסדים שפקדה אותם בארבעת המחזורים האחרונים. למרות הרצון לצאת מהמשבר עם ניצחון, והדרישה של המאמן אלי מחפוד משחקניו לעלות כדי לקחת שלוש נקודות, הקבוצה הצפונית תסתפק כנראה גם בתיקו ראשון העונה.

מחפוד, שמעוניין במספר שינויים בקבוצתו, ימשיך עם ההרכב שהובס על ידי מכבי חיפה, ויחכה לחודש ינואר כדי להביא חיזוק, בראשו שוער. בינתיים, כאמור, אין לו יותר מדי אופציות לתחלופה ולפני גיל אופק בשער יעמדו הבלמים אריק אקוטו הטוגולזי ומארק גורמן. באגפים יפתחו אדהם האדיה ומאג'ד יונס, כשבקישור האחורי ישחקו מייקל טוקורה ושלומי חנוכה. אמג'ד סולימאן צפוי לפתוח שוב, למרות שייתכן כי לוהאב כיאל יקבל את גופיית ההרכב כשלצד אחד משניהם יפתח יניב לוזון. טצ'ם נ'טויה ותומר חמד ישחקו בחוד.

הרכב משוער: גיל אופק, אדהם האדיה, אריק אקוטו, מארק גורמן, מאג'ד יונס, שלומי חנוכה, מייקל טוקורה, אמג'ד סלימאן (לוהאב כיאל), יניב לוזון, טצ'ם נ'טויה, תומר חמד.

אלמוג כהן: "קודם ננסה להבטיח לעצמנו נקודה"

כשלשתי הקבוצות מספר נקודות זהה, ונתניה מקדימה את אחי נצרת רק בזכות הפרש שערים, תפגוש הקבוצה של ראובן עטר את אחי נצרת לקרב תחתית בסיומו אחת מהן יכולה למצוא עצמה במקום האחרון, ואולי אף שתיהן יהיו מתחת לקו האדום. "מבחינתי, אנחנו במקום האחרון, הפרש השערים לא אומר כרגע כלום", אמר עטר לשחקני נתניה, כשניסה להסביר להם את חשיבות המשחק בעילוט.

בנתניה מעוניינים מאוד לנצח, אך כפי שקפטן הקבוצה אלמוג כהן הסביר זאת "קודם כל חשוב לנו לקחת נקודה, ורק אחר כך, אם המשחק יתפתח לטובתנו, לנסות ולקחת עוד שתיים. אנחנו כמובן רוצים לנצח, אך בתור קבוצה תחתית צריך לחשוב קודם על התיקו. סך הכול בשבוע שעבר נראינו טוב, אבל בסוף סיימנו בלי נקודה, הפעם קודם כל נבטיח אותה".

פרט לחן עזרא, שקרע את הרצועה הצולבת בברך ימין וייעדר ככל הנראה עד סיום העונה, צפוי עטר לעלות עם אותו הרכב שניצח את בית"ר ירושלים והפסיד למ.ס. אשדוד. המערך, לעומת זאת, יהיה שונה, כשבמקומו של עזרא, ששיחק בקישור, יעלה החלוץ אבודו אוקוצ'ה. פרט לכך לא צפויים שינויים כשאריסטיד זוגבו ימשיך בין הקורות, במרכז ההגנה יפתחו ביוואן פרנסמן ואוראל דגני, באגפים יהיו אלה קלמי סבן וטל מעבי, כשבקישור יפתחו אלמוג כהן ורביד גזל מתחת לשלו מנשה ושני גואטה. בחוד לצד אוקוצ'ה יפתח אחמד סבע.

הקשר אמיה טגה לא נכלל בסגל למשחק, לאחר ששבר את שורש כף ידו וגובס. בתחילת השבוע תתברר חומרת פציעתו של טגה.

הרכב משוער: אריסטיד זוגבו, טל מעבי, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, קלמי סבן, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה, שלו מנשה, אובודו אוקוצ'ה, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully