וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה

27.11.2009 / 15:35

ה

"המשחק מול בני יהודה הוא מבחן חשוב עבורנו", אמר קשר הפועל תל אביב גילי ורמוט אחרי הניצחון הגדול על הפועל פתח תקוה במחזור הקודם, ואכן, במשך כל השבוע הורגשה דריכות בהפועל תל אביב לקראת הדרבי עם הזהובים. הפועל תל אביב סיימה ביום שישי את הכנותיה לקראת הדרבי נגד בני יהודה (19:30, ספורט 1). כבר בסיום המשחק האחרון מול הפועל פתח תקווה אמר קשר הקבוצה, גילי ורמוט: וכך באמת כל השבוע התייחסו למפגש מול הזהובים ברצינות המקסימאלית במחנה האדום. נתון אחד כן צריך את האדומים לקראת המשחק מחר. בעוד שהפועל בדרך כלל את הזהובים במשחקים הביתיים שלה, מאז שבני יהודה עזבה את השכונה הצליחו האדומים לנצח רק פעמיים בבלומפילד משחק ביתי של הזההובים.

עוד לפני האימון היום ערך אלי גוטמן אסיפת קבוצה והריף מחמאות על חניכיו של גיא לוזון: "בני יהודה היא קבוצה מאורגנת ומאומנת היטב. כל שחקן שם על המגרש יודע בדיוק את תפקידו במגרש". לאחר מכן הראה המאמן קטעי וידיאו של המשחק האחרון מול הפועל פתח תקווה וקינח עם כמה ביצועים מהמשחק של ברצלונה מול אינטר והוסיף לחניכיו: "זו הדרך לעשות לחץ על הכדור וככה אנחנו גם צריכים לעשות".

מהאימון עצמו התברר כי סמואל יבואה שהחלים מפציעתו לא יעלה בהרכב אלא יחכה להזדמנות מהספסל כשמהראן לאלה שהוכיח יכולת מצוינת במשחקים האחרונים ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. המשמעות היא שגוטמן ימשיך עם אותו הרכב שפתח מול פתח תקווה. ניל אברבנל ששב מהפציעה בכתפו ישוב לסגל הקבוצה ויהיה לשוער המחליף מחר ואילו שי אבוטבול שנכלל בסגל בשבוע שעבר יראה מהיציע את המשחק ולא יהיה בסגל למשחק מחר.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, דאגלס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, נמניה ווצ'יצ'ביץ', איתי שכטר, מהראן לאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully