וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל באר שבע: בלבול כבר בחר את הקורבן

המאמן מקווה לחגוג את חג הקורבן עם שחקניו בעזרת ניצחון על הדרומיים, אצלם מתלבט עזורי לגבי המערך (ש', 17:10, ספ' 2)

שבוע ראשון שקט מאוד עבר על בני סכנין, שסיימה ביום שישי את הכנותיה לקראת המשחק בו תארח באצטדיון דוחא את הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-11 של ליגת העל (שבת, 17:10, שידור ישיר בספורט 1). לאחר ניצחון החוץ המשכנע בשבוע שעבר על מכבי פתח תקוה (1:2), שב חלק מהביטחון לשחקניו של מרקו בלבול, לאחר פתיחת העונה הגרועה. עם חזרתו, מאמינים שחקני הקבוצה כי יש באפשרותה לנצח ולהתחיל רצף של ניצחונות.

סכנין כולה מושפעת מאווירת חג הקורבן, ולאחר שהשחקנים המוסמלים קיבלו אתמול את שי החג, בחר בלבול להתרכז אף הוא בחג באסיפת הקבוצה, כשאמר: "בואו נחגוג את החג עם ניצחון. חג הקורבן חשוב מאוד לשחקנים רבים בקבוצה, לקהל שלנו ולמגזר. אם נמשיך באותה הדרך שהתחלנו נוכל שוב לחזור עם הנקודות". לאחר מכן הראה בלבול קטעי וידאו ממשחקי באר שבע כשהוא שם דגש על ליאור אסולין, מאור מליקסון ודוד רביבו ועל הכתבת קצב המשחק.

בהרכב סכנין צפוי שינוי אחד בלבד מהמשחק מול פתח תקוה. חיים בנון, שעד השבוע שעבר היה שחקן קבוע בהרכב, יחזור במקומו של חאלד חלאיילה, שהורחק בשבוע שעבר. קאדו, שהיה אחד הטובים בשבוע שעבר, ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב, ואילו סקוט סילי, הרכש האחרון של הקבוצה, ימשיך להמתין על הספסל, יחד עם ראובן עובד. אגב, מעמדם של השניים לא בטוח בקבוצה כלל לקראת מועד ההעברות שייפתח בחודש ינואר.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יא יא פטי, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חיים בנון, חמאד גנאים, קאדו, אחמד קאסום, ג'קו ערפאת.

באר שבע: צרחות מחדר ההלבשה

האווירה בהפועל באר שבע חמה מאוד, זאת בעקבות אסיפת השחקנים ביום חמישי, במהלכה צרח גיא עזורי על השחקנים ואיים לקנוס אותם לאחר ששלושה טלפונים סלולריים צלצלו בזמן שדיבר. שחקנים בקבוצה אמרו היום: "יש סיבה מוצדקת לכעס שלו. הקבוצה לא יציבה ושחקנים כאן לא מכבדים את המאמן שלהם כשהוא מדבר". הקבוצה תקיים את האימון המסכם שלה בקרית שלום ומשם תמשיך למלון בחיפה שם תלון בשבת לקראת המשחק.

עזורי לא תרגל את ההרכב באימון אתמול, כנראה מחשש שזה יפגע בהכנות של הקבוצה, אך נראה כי ההרכב עשוי להיות זהה לזה שפתח מול מכבי תל אביב למעט שינוי יחיד. עזורי עדיין מתלבט אם לשנות את המערך ולעלות עם שני חלוצים ולא עם חלוץ אחד, כפי שעשה במשחק האחרון. מה שברור הוא שליאור אסולין ימשיך לקבל קרדיט בחוד ההתקפה, כשמתחתיו ישחקו דוד רביבו וליאור מליקסון. אייל שן ויוסי אופיר יפתחו גם הם.

השינוי היחיד שיכול להתבצע היא שאביתר אילוז לא יפתח בהרכב ובמקומו יפתח אחד החלוצים, או שהוא יוסט לעדת המגן הימני ומרקוס גלרזה יפתח כמגן שמאלי. דנילו מוריירה ופאבל פרגל ימשיכו לפתוח במרכז ההגנה למרות הביקורת עליהם.

בקבוצה מתכוונים לעלות למשחק מול סכנין עם סרטים שחורים, זאת לזכרו של שחקן העבר אלי אוזן ז"ל, שנרצח במהלך השבוע.

הרכב משוער: טברטקו קאלה; מרקוס גלרזה (אביתר אילוז), דנילו מוריירה, פבל פרגל, נדב קידר (מרקוס גלרזה); אייל שן, יוסי אופיר, דוד רביבו, מאור מליקסון; ליאור אסולין, אוהד קדוסי (אביתר אילוז).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully