וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 14: וולפסבורג - ברמן 2:2

28.11.2009 / 18:27

שער שוויון דרמטי של פר מרטסקר קבע 2:2 בין וולפסבורג וברמן. צפו בתקציר באדיבות ספורט 2. רק 1:1 להמבורג מול מיינץ

רויטרס

צפו בתקציר המשחק הדרמטי בין וולפסבורג לוורדר ברמן, באדיבות ספורט 2

המחזור ה-14 בבונסדליגה הראשונה בגרמניה יצא לדרך כבר אמש (שישי) כשבוכום ו-פ.צ קלן נפרדו ב-1:1 במהלכו של מפגש תחתית חשוב, ונמשך הערב עם מספר משחקנים מעניינים נוספים.

במוקד אירחה ורדר ברמן הלוהטת את וולפסבורג, בסוג של משחק עונה שהבטיח הרבה וגם קיים לא מעט, כשהשתיים נפרדו ב-2:2 דרמטי ולוהט. המבורג המקרטעת והפצועה היתה קרובה לצאת מתקופה לא טובה במשחק החוץ נגד מיינץ, אך ספגה שער שוויון דרמטי וסיימה ב-1:1, בעוד שדורטמונד ממשיכה את המומנטום המוצלח כשניצחה 1:2 בהופנהיים. מנשנגלאדבך המשיכה בהתאוששות, עם 0:1 ביתי על שאלקה.

ורדר ברמן - וולפסבורג 2:2

מחזיקת הגביע נגד האלופה, משחק צמרת, עוד ועוד שחקנים מצוינים על המגרש. לא צריך הרבה יותר מזה כדי ליצור משחק כדורגל גדול ושתי הירוקות קיימו את מירב ההבטחות, כדי לספק לנו משחק נהדר ודרמטי במיוחד. המקומיים, שהפסידו רק פעם אחת העונה (במחזור הראשון), היו מאוד קרובים לספוג את הפסדם השני העונה, הפעם לאלופה, שמנסה להתחיל מומנטום מוצלח ולדבוק בו, לשם שינוי, אלא שהמילה האחרונה במשחק היתה שייכת לפר מרטסקר, לו היו תכניות אחרות לגמרי.

ברמן פתחה מצוין כשהזדמנות רדפה הזדמנות, אלא שהאלופה נכנסה אט אט למשחק, ובאה על שכרה בדקה ה-42, כשאדין דזקו מצא את הרשת בפעם החמישית העונה, אחרי בישול של קארים זיאני. הקצב המהיר וההזדמנויות הרבות נמשכו, ובדקה ה-62 מצאו המארחים את השוויון, כשהוגו אלמיידה בעט כדור יפה ברגל שמאל כדי לאזן ל-1:1. זיאני-את-דזקו לא ויתרו, והחזיר לאורחים את היתרון בדקה ה-85 בשחזור של השער הראשון, אלא שאצל וולפסבורג של העונה שום דבר לא בטוח, ובתוספת הזמן נגד מקרוב פר מרטסקר קרן של מסוט אוזיל כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 2:2 סופר דרמטי.

מיינץ - המבורג 1:1

אחרי שפתחה את העונה בצורה מרשימה, הריצה של המבורג נעצרה לחלוטין והקבוצה לא ניצחה בליגה מאז ה-4 באקטובר, כלומר קרוב לחודשיים. התקופה הרעה הורידה את הקבוצה למקום החמישי והחדשות הרעות של השבוע הגיעו מכיוונו של זה רוברטו, שנפצע וייעדר כחודש וחצי. למרות זאת, על אף מכת הפציעות הכוללת וכשמנגד עמדה העולה החדשה העיקשת והמרשימה, הצליחו האורחים לעלות ליתרון מוקדם, כשטונאי טורון בן ה-19 הבקיע את שער הבכורה שלו העונה בבונדסליגה, כבר בדקה השלישית. אלא שלא בפעם הראשונה העונה, מיינץ הוכיחה ממה היא עשויה, ובדקה ה-84 איזן טים הוגלנד ל-1:1, כדי לחלק בין השתיים את הנקודות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הופנהיים - דורטמונד 2:1

עם שישה משחקים רצופים ללא הפסד, הגיעו הערב שחקניו של יורגן קלופ למשחק החוץ השלישי ברציפות שלהם במטרה לשמור על הרצף ולהמשיך את ההתאוששות מפתיחת העונה העצלה, וזה בדיוק מה שקרה. הפתיחה של האורחת היתה מוחצת, כשיאקוב בלשיקובסקי בעט ברגל ימין לפינה הימנית כדי לקבוע 0:1 מהיר לדורטמונד, שהמשיכה לשלוט ב-45 הדקות הראשונות. אלא שאז, ארבע דקות מפתיחת המחצית השניה, הרים קרלוס אדוארדו קרן אותה נגח היטב דמבה בה, כדי לאזן ל-1:1. דורטמונד הנחושה יצאה שוב קדימה, ובדקה ה-78 הוכשל נוון סובוטיץ' ברחבה על ידי יוסיפ סימוניץ', ואת כדור העונשין שלח נורי סהין אל הפינה הימנית העליונה כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 1:2 לדורטמונד הלוהטת.

מנשנגלדבאך - שאלקה 0:1

כשההפסד האחרון שלה נרשם באמצע ספטמבר וכשהיא מדורגת במקום השלישי, נקודותיים מהפסגה, שאלקה הגיעה כפייבוריטית ברורה למשחק מול בורוסיה מנשנגלאדבך. המארחים השיגו שמונה נקודות בארבעת משחקיהם האחרונים, ולא נבהלו מקבוצת הצמרת שניצבה מולם גם הערב. הבעיטה הראשונה למסגרת הייתה גם זו שהכריעה את המשחק, כשחואן אראנגו מצא את מרקו רוס, והקשר הצעיר הבקיע מול מנואל נוייר. שאלקה ניסתה לחזור עם מצבים של קווין קוראני, אבל דנטה עשה עליו עבודה טובה וגם השוער לוגאן ביילי היה שם כשחבריו נזקקו לו. רוברטו קולאוטי ישב על הספסל במשך 90 הדקות.

משחקים נוספים:

נירנברג - פרייבורג 1:0
לפרייבורג: סטפן רייסינגר (12)
הרטה ברלין - פרנקפורט 3:1
לפרנקפורט: פטריק אוקס (11), מאיק פרנץ (70), אלכנסדר מייר (75). להרטה: גוסטבו ראמוס (81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully