וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - מכבי פ"ת: "מאיר לוי שופט של הלוזונים"

27.11.2009 / 10:41

אוהדי הפועל פ"ת מוחים נגד השיבוץ לדרבי. מתיאס יפתח. במכבי: השחקנים דרשו משכורת, יחיאל חוזר לעמדת הבלם

חוג האוהדים של הפועל פתח תקוה שלח היום (שישי) מכתב להנהלת המועדון בו הוא מביע התנגדות חריפה לעובדה שמאיר לוי שובץ למשחק הדרבי של הקבוצה. "לתשומת לבך, מנכ"ל הפועל פתח תקוה: מאיר לוי שופט הבית של הלוזונים", נכתב בין היתר במכתב החריף שיועד למנכ"ל אפי צפריר. "איך יכול להיות שהוא לא שופט כל העונה ודווקא בדרבי הוא מגיע?". האוהדים עצמם ביקשו מצפריר: "אל תיתן לו לשפוט".

יש לציין כי לפני שנתיים הפועל פתח תקוה ביקשה לפסול את לוי מלשפוט את משחקי הדרבי, אך ההתאחדות לא השיבה לבקשה. במועדון היה מי שטען שראה את לוי משוחח לאחרונה ארוכות עם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון במשחק ליגה. מהמועדון נמסר בתגובה: "אנחנו מודעים לבקשת האוהדים. נראה תמוה כי בכל פעם מאיר לוי מגיע לשפוט אותנו דווקא בדרבי, אבל מאמינים שאין מקום לדברים כאלה בכדורגל. כולנו תקווה שמאיר לוי ישפוט אותנו על פי יושר מקצועי והמשחק יוכרע על כר הדשא".

בהופעת הבכורה שלו על הקווים ולא של ממלא מקום, שביט אלימלך ינסה להשיג ניצחון ראשון דווקא במשחק הכי יוקרתי של העיר פתח תקוה. על פי התרגול אתמול, אלימלך יבצע מספר שינויים טקטיים וגם המערך ישתנה. אלימלך מתכוון לשחק עם חמישה קשרים, כשג'ונתן אסוס יערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה בקישור האחורי לצד קובי דג'אני. גיא צרפתי, איימן אבו סאלח ועוסמן בשירו ישלימו את חוליית הקישור ואלנתן סלמי יפתח בחוד. עמנואל מתיאס, שעונש ההשעיה של התקצר, יפתח כבלם.

הרכב משוער: צליל חתוכה, איאד חוטבא, גל כהן, עמנואל מתיאס, ג'ורג' גברו, קובי דג'אני, ג'ונתן אסוס, איימן אבו סלאח, גיא צרפתי, עוסמאן באשירו, אלנתן סלמי.

דוד יערוך כמה שינויים

מאמן מכבי פתח תקוה, פרדי דוד, שוקל לעשות שינוי טקטי בקבוצה שקיבל מידיו של המאמן רוני לוי. לקראת הדרבי בשבת (19:00, האורווה) דוד מתכוון להחזיר את אבי יחיאל, שתפקד לאחרונה כמגן ימני, לעמדת הבלם. מורד מגמאדוב יפתח לצדו כשאסי משיח יחזור לעמדת המגן הימני. קובי גנון הפצוע החלים אך עדיין לא כשיר במאה אחוז. אתמול הוא קיים שיחה אישית עם המאמן, כנראה על רקע הפציעה. גנון רוצה לשחק אבל אם לא יימצא כשיר, נאור פסר יחזור להרכב על חשבונו. בקישור, ניצן דמארי, ששיחק כבלם לצד מגמאדוב, יוסט לעמדת הקשר האחורי, כראה לצד דן רומן. ונצ'ו טריאנוב לא כשיר במאת האחוזים למשחק וכנראה שיפתח על הספסל. דני פרדה וטל בן חיים ישחקו באגפים, כשעומר בוקסנבוים יפתח מאחורי החלוץ הבודד, טומיסלאב בוסיץ'.

אתמול יצאה הקבוצה למתחם הבאולינג בעיר. את ערב הגיבוש יזם דוד בעצמו בניסיון ליצור אווירה חדשה בקבוצה. אסי משיח כיכב במשחק וניצח את חבריו. שחקנים במכבי פתח תקוה פנו ביומיים האחרונים למנהל הקבוצה איציק לוזון ודרשו לברר מדוע משכורות חודש אוקטובר מעוכבות. שחקני הקבוצה אמרו אתמול: "זאת לא הפעם הראשונה שהן מעוכבות, זכותנו לדעת מה עם הכסף". היום תערוך הקבוצה אסיפה טקטית לקראת הדרבי, שתכלול בעיקר שיחת מוטיבציה לקראת המשחק.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסי משיח, אבי יחיאל, מורד מגמאדוב, קובי גנון (נאור פסר); דן רומן, ניצן דמארי, דני פרדה, עומר בוקסנבוים, טל בן חיים; טומיסלאב בוסיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully