וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: את' מדריד, דורטמונד ופולהאם מעוניינת ברנספורד

27.11.2009 / 10:17

במכבי חיפה מקווים לרווח גדול ממכירתו של רנספורד בן ה-19. טשיירה תורגל בהרכב לקראת מכבי ת"א, מימון עשוי לפתוח

אתלטיקו מדריד, דורטמונד ופולהאם מעוניינות בקשר מכבי חיפה רנספורד אוסיי, שהושאל לטוונטה. על פי הדיווח במספר אתרי תקשורת, רנספורד (19) שחתום במכבי חיפה עד 2012 והושאל העונה לליגה ההולנדית, נצפה במהלך משחקי מוקדמות גביע העולם וכי הוא צפוי לעלות לנבחרת הבוגרת לקראת המונדיאל בדרום אפריקה. לטוונטה יש אופציה לרכוש את השחקן ממכבי חיפה. רנספורד מסר: "העתיד שלי במכבי חיפה, אבל אני מוכן לשינויים. אני רוצה לשחק בליגות הבכירות באירופה". על פי ההערכות, שוויו של השחקן נאמד בכשלושה מיליון יורו.

מכבי חיפה, ששחקניה נחתו אתמול (חמישי) ממינכן ולמעשה כבר סיימה את הקמפיין במקום האחרון בבית, תגביר מחר את קצב ההכנות לקראת המשחק ביום שני בבלומפילד מול מכבי תל אביב. עדיין לא ברור האם הקשר אייל גולסה יהיה כשיר ל-90 דקות. בחיפה מעדיפים לא לסכן את הקשר ולאפשר לו לפתוח על הספסל.

שי מימון שגילה יכולת טובה מאוד במשחק במינכן אמור לפתוח בהרכב על חשבונו של ז'ורז'ה טשיירה. הקשר גוסטבו בוקולי צפוי לחזור בעוד שלושה שבועות למגרשים. הצוות הרפואי עוקב גם אחר מצבו של פיטר מסיללה, שעדיין מתלונן על כאבים בקרסול ועלה לשחק פצוע נגד באיירן. על פי ההערכות כרגע, מסיללה אמור לפתוח. בירם כיאל וג'ון קולמה צפויים לפתוח בעמדת הקישור האחורי ונראה כי לוי ימשיך לפתוח עם חלוץ אחד.

שחקנים בקובצה אמרו אתמול כי ההחלטה של ההתאחדות לכדורגל לערוך את משחק ההשלמה בגביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה (15 בדצמבר), שבוע לאחר המשחק מול בורדו (8 בדצמבר) מיותרת. "כבר עלינו לשלב הבא, אז למה מקיימים את המשחק הזה?", תהה שחקן בקבוצה. "מצד שני, יכול להיות שבהתאחדות לא רוצים להחליש עוד יותר את כוחו של המפעל".

באימון מכבי חיפה ביום שישי תרגל אלישע לוי את ההרכב הראשון, אבל לא בטוח שניתן להסיק ממנו לקראת המשחק ביום שני נגד מכבי תל אביב. טשיירה תורגל במשחקון פנימי על חשבון מימון, וגם גולסה תורגל בהרכב. בכל מקרה, השניים לא אמורים לפתוח. גם ליאור רפאלוב ושלומי ארבייטמן היו היום ב-11. יש לציין כי לוי נוהג בדרך כלל להחליף מספר הרכבים לפני האימון המסכם, ונראה כי רק ביום ראשון הוא יתרגל את ההרכב שצפוי לפתוח. אייל משומר נטש את האימון לאחר שהתלונן על כאבי גב, אבל יהיה כשיר למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully