וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הצגה שלישית

27.11.2009 / 7:05

לאחר 12:34 צפוי של גרין ביי על דטרויט ו-7:24 מפוהק של דאלאס על אוקלנד, דנבר נתנה קונצרט ב-6:26 על הג'איינטס

שלושה משחקים נערכים הלילה (חמישי עד בוקר שישי) ב-NFL, כמיטב המסורת החדשה בחג ההודיה. במשחק הראשון של הלילה קצרה גרין ביי ניצחון שלישי ברציפות, 12:34 בדטרויט, כשהפאקרס חוטפים את מת'יו סטאפורד ארבע פעמים. דאלאס טיילה מול אוקלנד וסגרה עניין כבר במחצית, בדרך ל-7:24, ותוצאת הלילה שייכת לדנבר, אותה הוביל קייל אורטון הפצוע לניצחון ענק, 6:26 על ניו יורק ג'איינטס.

מיילס אוסטין שחקן דאלאס קאובויס. Erich Schlegel, AP
אוקלנד לא ידעה מה לעשות מול מיילס אוסטין הסנסציוני/AP, Erich Schlegel

מתאבן חמוץ

דטרויט (9:2) - גרין ביי (4:7) 34:12

הפאקרס שמרו על המומנטום אתו הגיעו לחג ההודיה, ולאחר שני ניצחונות ביתיים לא התקשו למגר את מת'יו סטאפורד והליונס. הפתיחה דווקא הייתה שייכת לדטרויט, שהשתלטה על איבוד כדור של הפאקרס בעת החזרת בעיטת הפתיחה, ועלתה ל-0:7 מטאצ'דאון של סטאפורד לקלווין ג'ונסון הפצוע. ההמשך כבר היה כולו של הפאקרס, כשארון רוג'רס ניצל את חוסר היכולת של הליונס ליצור עליו לחץ וחרש את המגרש.

לאחר שגרין ביי השוותה, היא הוסיפה שני שערי שדה עד להפסקה, ובמחצית השניה השתלטה כליל על המשחק כדי להכריע אותו. סטאפורד נחטף ארבע פעמים, שתיים מהן על ידי צ'רלס וודסון המצוין. הקוורטרבק של דטרויט לא הזכיר את ההרואיקה מול קליבלנד מלפני ארבעה ימים, וסיים עם 20 מ-43 ל-213 יארד וטאצ'דאון. בצד השני, רוג'רס היה טוב מאוד, עם 28 מ-39 ל-348 יארד ושלושה טאצ'דאונים, כולל אחד לדונלד דרייבר, שסיים עם 142 יארד, כולל תפיסה של 68 יארד.


דאלאס (3:8) - אוקלנד (8:3) 7:24

גם המשחק השני של הלילה התפתח בכיוון הצפוי, כשהקאובויס התקשו במשך רבע אחד, אבל בשני פרצו קדימה, ועם שני טאצ'דאונים הכריעו אותו ברבע השני. לאחר שני משחקים מזעזעים, ניסה טוני רומו להפעיל את המכונה, אבל היה זקוק לג'אמפ סטארט מהרצים שלו. הוא קיבל אותו תחילה עם ריצה ארוכה של טשארד צ'ויס ל-66 יארד שהסתיימה בשער שדה, ואחר כך עם גיחה של פליקס ג'ונס לאנדזון, שהעלתה ל-0:10. מכאן זה כבר היה קל יותר. רומו מסר למיילס אוסטין התותח, שהגדיל ל-0:17 והמחצית השניה הייתה פיהוקון אחד ארוך. דריוס הייוורד-ביי ניסה להעיר את הריידרס עם תפיסה לטאצ'דאון של ארבעה יארדים ברבע השלישי, רוי וויליאמס סגר סופית עניין ברביעי.

רומו סיים עם 18 מ-29 ל-309 יארד ושני טאצ'דאונים, כשהתופסים העיקריים שלו הם אוסטין, עם 145 יארד בשבע תפיסות, וג'ייסון וויטן, עם 107 יארד. בצד השני רשם ברוס גראדקובסקי 200 יארד ב-18 מ-35 עם טאצ'דאון. הטייט אנד זאק מילר היה התופס הבולט עם 73 יארד.

דונלד דרייבר שחקן גרין ביי פאקרס תופס מסירה על מרווין וייט שחקן דטרויט ליונס. Carlos Osorio, AP
אותו אי אפשר היה לעצור. דונלד דרייבר תופס כדור ל-68 יארד/AP, Carlos Osorio

קינוח מתוק

דנבר (4:7) - ניו יורק ג'איינטס (5:6) 6:26

לאחר ארבעה הפסדים ברציפות, נראה היה שהברונקוס בדרך למטה. גם הג'איינטס בתקופה לא טובה, כשהניצחון הלא משכנע שקצרו על אטלנטה קטע את רצף ההפסדים שלהם, אבל עדיין, הם היו צריכים לשכנע כדי לחזור לדרך המלך. זה לא קרה. אולי בהשפעת חג ההודיה, מסורת שדנבר התרגלה אליה וניו יורק לא כל כך, הסוסונים הממו את איליי מאנינג וחבריו עם הגנת ברזל, החזיקו אותם ללא טאצ'דאון וחזרו בגדול לתמונת המאבק ב-AFC. לניו יורק היה זה הפסד חמישי בשישה משחקים, ועם הניצחון של דאלאס המצב שלה לא מעודד.

שני סיפורים למשחק. האחד, קייל אורטון, שעם 18 מ-28 ל-245 יארד, טאצ'דאון ואיבוד, הוכיח כמה הוא חשוב לדנבר. מי שהכי חשוב לדנבר הוא הכוכב האמיתי של הקבוצה, אלוויס דומרוויל, שהפיל פעמיים את איליי מאנינג והעלה את מאזנו השנתי ל-14 סאקים. לג'איינטס יש בעיה גדולה עם ברנדון ג'ייקובס, שלא מייצר השנה משחק ריצה ראוי והסתפק ב-27 יארד בלבד ב-11 נשיאות. 230 יארד ואיבוד אווירי ללא טאצ'דאון לאיליי מאנינג, ועם זה לא הולכים למכולת. פן אחר של המשחק היה, אבוי, שידור קללה של מאמן דנבר ג'וש מקדניאלס בשידור חי. אמריקה כמרקחה מהדברים האלה, אתם יודעים, וערוץ ה-NFL, ששידר את ההתמודדות, מיהר להתנצל.

מאט פרייטר בעט לשני שערי שדה מוצלחים ונושון מורנו (88 יארד) העלה ל-0:13, לפני שפרייטר הוסיף עוד אחד. הג'איינטס צימקו עם שני שערי שדה של לורנס טיינס ל-16:6, אבל ברבע הרביעי קיבל ברנדון סטוקלי מסירה מאורטון שסגרה, למעשה, עניין, לפני שפרייטר בעט את שער השדה הרביעי שלו - 6:26 בסיום.

ווסלי וודיארד שחקן דנבר ברונקוס מורח את איליי מאנינג שחקן ניו יורק ג'איינטס. David Zalubowski, AP
כשאיליי יקום בבוקר, הוא ירגיש כאב קל, אין ספק/AP, David Zalubowski

כל המי ומי

הלילה נקבע סופית ש-The Who, אחת מלהקות הרוק הגדולות בכל הזמנים, תערוך את מופע המחצית בסופרבול במיאמי ב-7 בפברואר. שמה של הלהקה, שנכנסה להיכל התהילה של הרוקנ'רול ב-1990, הוזכר בחודשים האחרונים וקיבל גושפנקה סופית הלילה, עם ההודעה מטעם הליגה. שני חברי הלהקה המקוריים שנותרו הם רוג'ר דאלטרי והגיטריסט פיט טאונסנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully