וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרא: "בכיתי המון, כאב לי, אבל אני אצא מזה"

דור בלך

26.11.2009 / 14:58

קשר מכבי נתניה, שקרע רצועות בברך וייעדר תקופה ארוכה, סיפר על התחושות ומבטיח: "אין לי ספק שאחזור לעצמי"

"כשהרופא הסביר לי על הפציעה לא דיברתי. הרגשתי רע מאוד, כאב לי, בכיתי המון, אבל היום כבר יום חדש, אני חזק בראש ואני אצא מזה", סיפר הבוקר חן עזרא, שסובל מקרע ברצועה הצולבת בברכו הימנית, יחמיץ את מרבית העונה ויחזור לפעילות רק קרוב לסיומה, אם בכלל. "אני לא אוותר לעצמי. יש לי מוטיבציה גבוהה לחזור ואני אעבוד קשה כדי לחזור כמה שיותר מהר. אם אני לא אאמין ולא אהיה חזק, אין לי מה לעשות בספורט. אני מאמין בעצמי, ובקב"ה שיהיה בעזרי. אין לי ספק שאחזור לעצמי, ברור לי שמדובר בתהליך ארוך שמצריך ויצריך ממני הרבה סבלנות, אבל אני מאמין שאני אצליח במשימה הזאת".

הקשר הצעיר, שבדיוק החל לפרוח במדי מכבי נתניה, קנה מקום של קבע בהרכב של ראובן עטר והצטיין במשחק השיא של הקבוצה העונה כשבישל את כל שלושת השערים בניצחון על בית"ר 0:3, יעבור בעוד שלושה שבועות ניתוח לשיחזור הרצועה ולאחריו מספר חודשי פיזיותרפיה בסיומם יוכל לחזור לפעילות באופן הדרגתי. התחזית החיובית מדברת על חזרה לפעילות בתוך ארבעה חודשים מיום הניתוח, אך לא מן הנמנע כי התהליך יתארך עוד יותר.

"כל השחקנים, הצוות המקצועי וחברי ההנהלה עודדו אותי. היה כיף לשמוע אותם, זה מוסיף ונותן ביטחון כשכולם מעודדים ותומכים. אמייה טגה למשל, שעבר פציעה כזאת אמר לי שאני צעיר ושאני אחלים מזה מהר, שאהיה חזק בשיקום ושאני צריך לעבוד קשה. השיחה עם ראובן היתה עבורי מאוד מאוד מרגשת, היא נכנסה לי ללב ובכיתי. הדאגה שלו ושל כולם מחממת לי את הלב. קיבלתי המון הודעות מאוהדים ואני רוצה להגיד לכולם שאני אוהב אותם ומקווה לחזור כמה שיותר מהר למגרש כדי לשמח אותם".

"יש לנו קבוצה טובה עם שחקנים טובים והקבוצה הזאת תמשיך לנצח ולשחק טוב", בטוח עזרא בהמשך דרכה של הקבוצה בלעדיו. "בסך הכל הייתי חלק מקבוצה, ויש שם מספיק שחקנים טובים שיעשו עבודה לא פחות טובה ממני. ברור שהפציעה הגיעה בזמן לא טוב, כי זומנתי לנבחרת הצעירה והשתלבתי בהרכב הקבוצה, אבל מתי זה זמן טוב להיפצע? הכל זה מלמעלה. אין מה לעשות ואי אפשר לשנות את העבר ולהחזיר את הגלגל אחורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully