וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל, 179,500 דולר או דקות משחק?

26.11.2009 / 13:09

מקל מרוויח במכבי ת"א כמו בכירי הליגה, וכשיעבור קבוצה ייאלץ להצטמצם, כי בהנהלה, כך נראה, לא יסכימו להשלים את שכרו

מסתמן כי גל מקל יוותר על לא מעט כסף כדי לזכות בשחרור המיוחל ממכבי תל אביב. מקל אמור להשתכר העונה במכבי 179,500 דולר ברוטו, אולם בימים האחרונים הודיעה לו הקבוצה כי לא תסכים להשלים את שכרו במידה שיעזוב. אף שמקל סוגר את טבלת המשתכרים במכבי, יש להדגיש כי מדובר בסכום לא מבוטל, הדומה לסכומים שמרוויחים שחקנים ותיקים ובכירים ממנו בהרבה בליגת העל, דוגמת מאיר טפירו במכבי ראשון לציון ומשה מזרחי במכבי חיפה.

מקל מנהל מגעים עם מספר קבוצות בליגת העל, אחת מהן היא הפועל גלבוע/גליל, קבוצתו בעונה שעברה. ביום שלישי, לאחר שנפגש בשנית עם אנשי מכבי, עזב את הארץ סוכנו של השחקן, מאוריציו באלדוצ'י. כעת ממשיך אביו, אלון, לנהל את המגעים מול מכבי, ובמקביל עורך שיחות עם קבוצות שונות.

פיני גרשון, מאמן מכבי תל אביב, אמר אתמול (רביעי) בעניין כי "עד כמה שאני מבין, מקל סגר בגליל. הוא יכול ללכת לגליל, לראשון, לאן שהוא רוצה. כדי שמקל ישחק שרפנו את דרק שארפ במשך שלושה חודשים. כל שחקן אחר, אם זה לא דרק, מתלונן. אף אחד לא אמר מילה על דרק. למה לרביב לימונד מותר לא להתלבש ואף אחד לא אמר שום דבר?". אם אכן ישוב מקל לגליל, הוא יצטרך להסתפק בסכום נמוך משמעותית מכפי שהיה אמור להרוויח העונה במכבי. הגארד הצעיר לא יתלבש למשחק היורוליג הערב מול מארוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully