וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבשר עאדל חתם לשלוש שנים בהפועל פ"ת

26.11.2009 / 11:55

עוד במלאבס: ג'וש קנט הוצע, עשויים לפנות לקנדה או שפונגין אם ישוחררו. דני לוי: "לטלקיסקי יש חוזה, בודקים את העלויות"

הקשר אלבשר עאדל (20), שהתאמן לאחרונה בבני סכנין וערך בעונה שעברה שתי הופעות בהפועל חיפה, חתם לשלוש שנים בהפועל פתח תקוה ועבר היום (חמישי) בבקרת התקציבים. "מדובר בשחקן דרוזי כשרוני מאוד ואנחנו מקוים שהוא יוכל לתרום רבות לקבוצה", אמרו בפתח תקוה. גם הקשר ג'ונתן אסוס עבר ברשות לבקרת תקציבים והוא אמור לפתוח על הספסל במשחק הדרבי בסוף השבוע.

הפועל פתח תקוה מחפשת מחליף לאלי אברבנל ואתמול הוצע לה לצרף את המגן - קשר של מכבי הרצליה, ג'וש קנט. היהודי-בריטי בן ה-22 משחק זאת העונה השלישית בקבוצתו הנוכחית אליה עבר ממכבי ליונס, קבוצת כדורגל חובבנית בלונדון, לאחר שכבר ניסה בעבר להתקבל לטוטנהאם ולא הצליח ושיחק לבסוף בקבוצות החובבניות באנגליה, אוקספורד יונייטד ודידקוט טאון. גורם בקבוצה אמר הבוקר: "עד ינואר יוחתם מגן במקום אברבנל, שהוא אבידה גדולה מאוד לקבוצה".

בקבוצה עשויים לפנות לשני מגינים אחרים שעשויים לעזוב את הקבוצות שלהם לקראת ינואר, יובל שפונגין ממכבי תל אביב או עומרי קנדה מהפועל תל אביב. "זאת אפשרות אבל טרם נעשתה פניה רשמית", אמרו על כך במועדון.

היו"ר דני לוי וחברי ההנהלה והספונסרים תומר סיני וגל חצור מנהלים עדיין משא ומתן עם הקשר דימיטאר טלקיסקי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל תל אביב. "לטלקיסקי יש חוזה בלבסקי סופיה, כך שהוא יוכל לחתום רק בינואר. בכל מקרה, אנחנו עדיין בודקים את העלויות שלו", אמר לוי. סיני וחצור החליטו להשקיע כשני מליון שקלים נוספים עד תום העונה עבור רכש.

הקואוצ'ר אורי גל יגיע אחר הצהריים לאצטדיון ויערוך שיחה של כשעה עם השחקנים. לאחר מכן תקיים הקבוצה אימון באצטדיון. הקשר תומר בן חיים יאבד את מקומו בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully