וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון מוכן מנטלית למארוסי

איתן נוח

25.11.2009 / 20:13

מאמן מכבי תל אביב חושש משאננות לקראת היוונים. על מקל אמר גרשון: "לא שמעתי שמדברים כל כך הרבה על שחקן צעיר"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מארוסי מחר ביד אליהו (20:45, ערוץ חמש פלוס). הצהובים יחזרו לזירה האירופית שבועיים אחרי הניצחון ברומא למפגש מול היוונית החלשים במחזור החמישי, בו הם לא אמורים להיתקל בקשיים מול האורחת שניצחה עד כה פעם אחת בלבד, מול לובליאנה האחרונה.

בדבריו פנה גרשון לעיתונאים ואמר: "המשחק הזה קשה בגללכם, כי אתם עשיתם אותו המשחק קל, ושחקנים נכנסים לאווירה, ואלה המשחקים שצריך להכין את הקבוצה מנטלית יותר מאשר מקצועית. צריך לבוא מוכנים לזה שזה משחק חשוב כי אם חס וחלילה קורה פנצ'ר אתה הולך שלושה או ארבעה שבועות אחורה".

על המאמן היווני אותו יפגוש מחר אמר גרשון: "ברצ'וקס הוא מאמן מצוין, באמת, הקבוצה שלו מאומנת מאוד, התרגילים שלו לא יכולים להיות יותר ארוכים ממה שהם ואנחנו נצטרך לקצר אותם. הם רצים יפה, הם משחקים בחצי המגרש יפה מאוד, תחת שליטה מאוד גבוהה שלו, ובמשחקים כאלה אם זה יילך לתוצאה נמוכה יכול להיות שהמשחק יהיה יותר צמוד, זה יכול לקרות".

על העיסוק בגל מקל, שלא יתלבש מחר, אמר גרשון: "לא שמעתי שמדברים על שחקן צעיר כל כך הרבה כמו שאתם מדברים. זו החלטה שלו, אנחנו בעיקרון עשויים להיפגע, כי אנחנו יורדים בצוות הישראלי ולליגה באים עם 11 שחקנים. עד כמה שאני מבין הוא סגר בגליל, והוא יכול ללכת לגליל, לראשון, לאן שהוא רוצה. כדי שמקל ישחק שרפנו את דרק שארפ במשך שלושה חודשים. כל שחקן אחר, אם זה לא דרק, מתלונן. אף אחד לא אמר מילה על דרק. למה לרביב לימונד מותר לא להתלבש ואף אחד לא אמר שום דבר?".

אלן אנדרסון נפצע קלות בידו במהלך האימון הערב אך הוא יהיה כשיר למשחק. אנדרו ויז'נייבסקי הוסיף לדבריו של גרשון ואמר: "זה רק נראה קל, אבל שום משחק יורוליג לא קל. הייתה לנו תקופה טובה של ניצחונות ונקווה שנמשיך ככה, זה תורם לביטחון שלנו ואמרנו מההתחלה שזו המטרה להגיע בכל ערב נתון ולנצח. אנחנו יודעים שמארוסי קבוצה מאוד אגרסיבית, הם משחקים נורא חזק. נכון שלא כל כך הלך להם, אבל הם שיחקו טוב ואפילו ניצחו את לובליאנה בחוץ".

גיא פניני הצטרף לטון הלא מזלזל ואמר: "ראינו היום את מארוסי והם קבוצה טובה. לא יהיה קל לשחק פה נגדם, ברור שאנחנו פייבורטים לנצח, אבל זה לא נותן לנו כלום. כנראה שאנחנו בתקופה טובה גם מבחינת צורת המשחק וגם מבחינת הניצחונות. תמיד אומרים שאתה טוב כמו המשחק האחרון שלך". מצ'אי לאמפה הוסיף: "אני מרגיש טוב ומתאמן טוב. אנחנו צריכים לכבד את היריבה שלנו, הם ניצחו את לובליאנה בחוץ. אנחנו צריכים לשחק חזק ולרוץ, כי הם ינסו להאט את המשחק. אנחנו צריכים לשחק הגנה טובה ולא לעשות טעויות בהגנה".

"אנחנו צריכים לשחק שונה ממכבי"

ג'ורג'יוס ברצ'וקס, מאמנה של מארוסי, נתן הרבה כבוד ליריבתו בדבריו לקראת המשחק: "זה כבוד גדול לבוא לכאן ולשחק בקבוצה הזאת נגד מכבי. אנחנו מתרגשים בגלל העונה הראשונה שלנו ביורוליג. העונה האחרונה שלנו הייתה טובה מאוד בליגה. הבית שלנו מאוד קשה, אולי הכי קשה ביורוליג. אנחנחו משחקים נגד קבוצות טובות כל שבוע. כשמשחקים תמיד חושבים שאפשר לנצח, אנחנו יודעים שממש קשה לנצח פה, וקבוצות יותר טובות מאיתנו הפסידו פה".

"אנחנו צריכים לשחק שונה ממכבי", המשיך ברצ'וקס. "אנחנו צריכים לשלוט בקצב המשחק, זה מאוד חשוב עבורנו לקחת את הריבאונדים. אנחנו מכירים את פיני גרשון מיוון. אם אנחנו רוצים הזדמנות לנצח במשחק, אנחנו צריכים לשחק התקפות ארוכות. הייתה לנו הזדמנות לנצח את צסק"א בבית וזה היה מזל רע עבורנו. אחרי זה ניצחנו בלובליאנה ואחרי זה היו לנו פציעות של הגבוהים, מאז עשינו שינויים, מה שגרם לפגיעה בכימיה של הקבוצה, אבל בשבילנו זה חשוב מאוד להיות תחרותיים בכל משחק. אנחנו עדיין מאמינים שאנחנו יכולים לשחק טוב ולנצח במשחקים".

ביל קיז, שחקן מארוסי ששיחק בעבר בהפועל תל אביב אמר: "שמעתי שהרסו את אוסישקין, נסעתי ליד המקום והכול נראה שונה. אפשר היה להרגיש את ההיסטוריה באולם הזה, כי הכול היה עתיק, כשכדררת את הכדור הוא לא קפץ חזרה. נחמד לחזור לישראל, יש פה אווירה טובה. אני יודע שהאוהדים ייצרו אווירה טובה במשחק. אנחנו הולכים לשחק את המשחק שלנו ולשחק 40 דקות, ונראה מה יהיה. מכבי היא קבוצה טובה עם מאמן טוב, אנחנו צריכים לשחק טוב בשביל לנצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully