וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים משתמשים בזכות השתיקה

דור בלך

25.11.2009 / 18:26

הלחץ במועדון גובר, ולראשונה העונה החליטו לא לאפשר לשחקנים להתראיין לפני אשדוד. בנאדו יהיה כשיר כנראה

הלחץ משרשרת התוצאות המביכות ומהיכולת הירודה נותן את אותותיו, ובבית"ר ירושלים החליטו, לראשונה העונה, לא לאפשר לשחקני הקבוצה להתראיין לפני המשחק נגד מ.ס. אשדוד בשבת במסגרת המחזור ה-11, כשגם אף גורם אחר במועדון לא יתפנה לתקשורת עד אחרי המשחק.

בבית"ר, כמו במרבית קבוצות בארץ, פותחים את האימון ביום חמישי לתקשורת ומאפשרים למספר שחקנים לדבר על המשחק הקרוב, אלא שהפעם הוציאה הקבוצה הודעה כי באימון יום חמישי אף אחד מהשחקנים או מהצוות המקצועי לא ידבר עם התקשורת.

אם לא די בכך, הרי שהאימון ייסגר לתקשורת לאחר מספר דקות בלבד. הפעם הקודמת בה לא הורשו שחקני הקבוצה להתראיין טרם משחק הייתה לאחר התבוסה 4:0 בידי הפועל תל אביב לפני כשנה.

לקראת המשחק יעמוד לרשות יצחק שום סגל כמעט מלא שיחסר רק את אלירן דנין, שעדיין סובל ממתיחה ולא צפוי להחלים בזמן. מי שבספק הוא הבלם אריק בנאדו, שסובל משפעת ולא התאמן גם היום. במועדון מאמינים כי יחלים וישוב לאימונים בחמישי או לכל המאוחר בשישי, ויוכל לפתוח במשחק החשוב בשבת.

החלוץ ברק יצחקי, שלא התאמן אתמול עקב מחלה, שב לאימונים מלאים ויהיה כשיר כמצופה, כמו גם הקפטן אבירם ברוכיאן שעבר אתמול סדרת טיפולים בברכו במקום אימון והיום כבר התאמן כרגיל. עידן ורד הצעיר שוב השלים אימון מלא, אך עדיין לא ברור אם ישחק מתוך חשש להחריף את פציעתו בכתף - שחומרתה עדיין לא התבררה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully