וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש חיים על מארוסי?

אלעד חסין

25.11.2009 / 15:20

אלעד חסין מכין אתכם לעוד משחק יורוליג של מכבי תל אביב, חוזה ניצחון צהוב צפוי, אבל מזהיר מפני מכשולים בדרך לשם

המשחק של מארוסי איטי ומבוקר, משחק של כדורים שנכנסים פנימה והחוצה. רוב ההתקפות שלה נמשכות עד לסיום שעון ה-24 שניות, כיאה לקבוצה יוונית טיפוסית. משחק המעבר כמעט לא קיים, והיוונים משתמשים במשחק מהיר רק אם יש להם יתרון מספרי ברור בהתקפה. הם מאוד תלויים במשחק הפנים שלהם, כאשר קוסטאס קאימאקוגלו ודימיטריוס מאוורוידיס הם השחקנים המרכזיים. ברוב שלבי המשחק הם מנסים בעיקר לתת להם כדורים פנימה, ולשחק פיזי יותר מאשר משחק של אפ אנד דאון. מכבי תל אביב, לעומת זאת, משחקת בסגנון שונה לגמרי, כשהיא רצה ומתבססת על משחק פתוח. היא תלויה בעיקר בגארדים שלה וכמעט ולא משחקת פנימה. ההתקפות של מכבי מסתיימות עם זריקות אחרי 8 עד 12 שניות, לעומת ההתקפות הארוכות של היוונים.

הקבוצה שתשליט את הסגנון שלה תהיה זו שצפויה לנצח. אם מארוסי תשמור את מכבי תל אביב על פחות מ-70 נקודות, יש לה סיכוי טוב להדהים את ההיכל, אבל קצב מהיר יגרור את שתיהן למשחק של 80 נקודות ומעלה לקבוצה, ובמקרה כזה המשחק יהיה כצפוי של מכבי, שקולעת בממוצע ביורוליג 82 נקודות. מארוסי קולעת 75 נקודות בממוצע, אבל בנוקיה לא צפויה להגיע למספר הזה, אולי ל-70 נקודות, שחלק לא מבוטל מהן יגיע בגארבג' טיים.

שחקני מפתח

היוונים מתבססים, כאמור, על שחקני הפנים של הקבוצה. קאימאקוגלו, שהוא שחקן נבחרת יוון, קולע 17 נקודות בממוצע ביורוליג והוא הטופ סקורר. מאוורוידיס הוא שחקן צעיר ומוכשר מאוד, שאת רוב המשחק שלו מבסס על משחק הפנים לסל, מה שנותן לו יתרון בלקיחת ריבאונד התקפה (2.5 בממוצע למשחק ביורוליג). גבוה נוסף הוא ג'רד הומאן. מדובר בשחקן אמריקאי שפותח ברוב המשחקים בחמישייה של הקבוצה ונכנס לנעלי הצלע השלישית בין הגבוהים.

אקס פקטור ומאמן

האקס פקטור במשחק יהיה דווקא הקליעה מבחוץ של היוונים. הקבוצות היווניות לא ידועות כקבוצות קליעה טובות, ולכן, אם שחקן כמו קוסטאס קאימאקוגלו, שהוא גבוה שקולע מבחוץ, יצליח לעשות את זה באחוזים טובים, משחק ההתקפה של מארוסי יקבל תוספת כוח משמעותית. ביל קיז הוא רכז שיכול לקלוע מבחוץ. הוא אמנם לא קלעי גדול, אבל מסוגל לתרום בתחום הזה. ג'יימון לוקאס משמש כקלעי העיקרי של הקבוצה. שלושת אלה, בעיקר לוקאס, יהיו האקס פקטורים. אם הם יקלעו באחוזים גבוהים, מארוסי תהיה במשחק.

בעמדת המאמן יש יתרון ברור למכבי תל אביב. לג'ורג'יוס ברצ'וקס יש ותק של מספר שנים בליגה היוונית, כשבעבר אימן את לאריסה. למרות זאת, עדיין אין לו את הניסיון של מאמן ברמה גבוהה ביורוליג, בוודאי שלא כזה שמשתווה לניסיון של צוות האימון של מכבי.

הערכה אישית

ההערכה האישית: ניצחון למכבי תל אביב באזור ה-15 הפרש. אני מעריך שהתוצאה תהיה משהו בסגנון 71:85.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully