וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מתעקשת להעביר את מקל לבני השרון

איתן נוח

25.11.2009 / 13:01

אחרי פגישה שנערכה בין הצדדים, לא הושג סיכום מאחר והגארד מעוניין לשחק בגלבוע/גליל. ניסיון לסגור עסקה עד סוף השבוע

הסוגיה הבלתי פתורה של גיא מקל ממשיכה להעסיק את מכבי תל אביב. שבוע אחרי הפרסום על רצונו של השחקן לעזוב את הצהובים, עדיין לא נסגר דבר, כשלאחר פגישה נוספת שנערכה אתמול (שלישי) בשעות הלילה בין ראשי הקבוצה ולבין אנשיו של מקל, בהם אביו, אלון, וסוכנו, מאוריציו באלדוצ'י, נותרו פערים בין הצדדים, מקצתם כלכליים ורובם נוגעים בקבוצה אליה אמור השחקן להיות מושאל.

במהלך הפגישה הודיעו ראשי מכבי תל אביב לשחקן שרצונם הוא שהוא ילבש העונה את מדיה של בני השרון ושזהו אחד התנאים להשאלתו. בצד של מקל לא אהבו את הצבת התנאי מכיוון שברצונם לקבוע בעצמם לאן הוא יעבור מבלי קביעת תנאים מוקדמים מראש, כאשר בכל מקרה שמה של הפועל ירושלים לא עלה בשום שלב על הפרק.

הקבוצה המועדפת על השחקן היא קבוצתו בעונה האחרונה, הפועל גלבוע/גליל, כשבצד של מקל חושבים שזו תהיה האופציה הטובה ביותר לקידום הקריירה של הגארד הצעיר. אתמול עוד לפני הפגישה אישר חיים אוחיון, בעלי הפועל גלבוע/גליל את ההתעניינות של קבוצתו בשחקן ואף אישר שתיעשה פנייה לשחקן כשמכבי יחליטו סופית לשחרר אותו.

אחרי פגישה ארוכה למדי החליטו הצדדים שמקל יחל לדבר עם קבוצות היום (רביעי) במטרה לסיים את הסאגה עוד לפני סוף השבוע, ואולי אף לפני המשחק של מכבי מול מארוסי. כרגע לא ברור אם מכבי בכל זאת תסכים לאשר לשחקן לעבור לגלבוע/גליל או תמשיך להתעקש על מעברו לבני השרון. בכל מקרה, גם אם מקל יעבור לגלבוע וגם אם ילך לשרון, בעונה הבאה הוא ישוב חזרה למכבי תל אביב.

את תגובתו של אלון מקל לא ניתן היה להשיג, כמו גם את תגובתה של מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully