וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזרא ייעדר כארבעה חודשים

דור בלך

25.11.2009 / 14:37

בדיקות ה-MRI לשחקנה של מכבי נתניה העלו כי הוא סובל מקרע, שישבית אותו לתקופה ממושכת. קרופניק חתם לשנה וחצי

מכבי נתניה קיבלה בשורות רעות היום (רביעי) מבדיקות ה-MRI שעבר חן עזרא, שהעלו כי הוא קרע את הרצועה הצולבת הקדמית והוא סובל מקרע נוסף גם במיניסקוס. השחקן הצעיר יאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו לכל הפחות לארבעה חודשים. בנתניה ינסו לנתחו כמה שיותר מהר כדי לזרז את תקופת ההחלמה, אבל כפי שזה נראה כרגע, הוא יוכל לשוב לפעילות רק למחזורי סיום העונה.

הקפטן אלמוג כהן אמר על כך: "זו מכה קשה למכבי נתניה וגם לי באופן אישי זה כואב כי אני חבר קרוב שלו ויודע איך הוא מרגיש. כולנו מאחלים לו החלמה מהירה". ראובן עטר הוסיף: "זו מכה קשה לקבוצה, אבל נתמוך בו לאורך כל הדרך".

לאוניד קרופניק, ששוחרר מהניו יורק רד בולס לאחר עונה כושלת במהלכה ראה רק שלוש פעמים את כר הדשא, חתם הבוקר (רביעי) במכבי נתניה לשנה וחצי ויצטרף לקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות בינואר הקרוב. קרופניק, שכבר שיחק בעבר במדי מכבי נתניה תחת ראובן עטר, המשיך משם למכבי הרצליה ולבני סכנין עד שעבר יחד עם אלישע לוי למכבי חיפה, אך לא מצא את מקומו ושוחרר לטובת חזרה למולדתו ארה"ב.

הבלם היהודי שמחזיק באזרחות ישראלית ינחת בישראל בעוד כשבוע ויתחיל להתאמן יחד עם נתניה כדי לשפר את התיאום שלו עם יתר הקבוצה לקראת הצטרפותו. מי שככל הנראה ישוחרר הוא הגנאי סטיבן אופיי, שאיבד את מקומו בהרכב לטובת אוראל דגני הצעיר, שמגלה יכולת מרשימה. עם זאת, במידה ודניאל יאמר יחליט למכור את ביוואן פרנסמן במהלך חלון ההעברות, ישאר אופיי כדי לשמש גיבוי לדגני וקרופניק.

אלמוג כהן חושש מאחי נצרת

במקביל בנתניה מנסים לחשוב על המשחק בשבת נגד מכבי אחי נצרת. אלמוג כהן התייחס לסיכויים לשוב עם ניצחון: "נכון שנצרת לא בתקופה טובה, אבל גם אנחנו לא בתקופה טובה. אמנם הם חיה פצועה ומסוכנת, אבל אנחנו מתרכזים במטרות שלנו. אנחנו נוסעים לשם על מנת לחזור עם נקודות, שזה אומר לכל הפחות תיקו כי חשוב לנו לא להפסיד, ורק אז לנצח. ככה זה כשאתה קבוצת תחתית".

עם פתיחת חלון ההעברות בינואר, תוכל כל קבוצה לפנות לאלמוג כהן, שחוזהו מסתיים בקיץ ולקבל אותו ללא אישורה של נתניה בסיום העונה בתמורה לפיצוי שייקבע על ידי הוועדה למעמד השחקן. כהן אמר על כך: "עוד לא דיברנו על חוזה חדש, אני מאמין שנשב ונדבר. אני בכל מקרה לא רוצה לברוח מנתניה, אבל עדיין לא חתמנו על חוזה חדש".

עדכון ראשון: 12:27
עדכון אחרון: 14:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully