וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: תעביר את הפולקע

25.11.2009 / 11:11

חג ההודיה ב-"FOX" ביום ה': ב-19:30 דטרויט מול גרין ביי, ב-23:15 דאלאס נגד אוקלנד. דנבר מול הג'איינטס (אין שידור)

מסורת חג ההודיה נמשכת, כששלושה משחקים יתקיימו בחמישי בערב לתוך הלילה.

דטרויט (8:2) - גרין ביי (4:6) - 19:30, FOX

לאחר הניצחון הדרמטי על קליבלנד, ינסו הליונס לעשות משהו שלא קרה הרבה זמן, ולנצח שני משחקים רצופים. יתרה מכך, הם יבקשו לעשות חג הודיה טעים במיוחד לאוהדיהם, לאחר שהפסידו בכל חמשת המפגשים האחרונים במסורת הזו. דטרויט תלויה במצב בריאותם של קלווין ג'ונסון (ברך) ומת'יו סטאפורד (כתף), שכיכבו נגד הבראונס. ארון רוג'רס לא הופל, לשם שינוי, בניצחון הביתי של הפאקרס על סן פרנסיסקו, וינסה להמשיך מומנטום של שני ניצחונות רצופים.

התחזית: הפעם זה לפחות יהיה צמוד (אם סטאפורד וג'ונסון ישחקו), אבל ניצחון לגרין ביי בכל מקרה


דאלאס (3:7) - אוקלנד (7:3) - 23:15, FOX

סינדרלה נוספת מהמחזור האחרון היא אוקלנד, שעם ברוס גראדקובסקי בעמדת הקוורטרבק קצרה ניצחון נאה ומלא אופי על סינסינטי. הקאובויס נראים רע בזמן האחרון, כשנגד גרין ביי ומול וושינגטון רשמו טאצ'דאון אחד בכל משחק. מול הקהל הביתי וכשהם מורגלים לשבוע קצר בחג ההודיה, ינסו טוני רומו וחבריו לשפר את הרושם. ג'ייסון וויטן הפצוע בסימן שאלה גדול בדאלאס.

התחזית: ניצחון לקאובויס


דנבר (4:6) - ניו יורק ג'איינטס (4:6) - 3:20, אין שידור

את המשחק המעניין ביותר של הערב ואולי של המחזור כולו לא נקבל בשידור חי, וחבל. שתי הקבוצות במשבר עמוק, כשדנבר נוצחה ארבעה משחקים ברציפות והג'איינטס השתחררו, אמנם, מרצף זהה, אבל היו רחוקים מלהרשים מול אטלנטה. מי שכן עשה את העבודה הוא איליי מאנינג, שרשם משחק שיא נגד הפאלקונס וינסה לחזור עם ניצחון ממייל היי. קייל אורטון הפצוע בקרסולו התאמן וצפוי לפתוח בדנבר.

התחזית: ניצחון לג'איינטס


* מייק טומלין, מאמן פיטסבורג, אמר כי הוא מצפה שבן רות'לסברגר ישחק ביום ראשון מול בולטימור. רות'לסברגר סבל מזעזוע מוח במשחק מול קנזס סיטי, ובשל פציעתו של מחליפו צ'רלי באץ', עלתה האפשרות שדניס דיקסון יפתח בסטילרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully