וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימלך הטיל וטו על החזרת דה צ'וקרל

24.11.2009 / 9:22

מאמן הפועל פ"ת סירב להשיב את עוזר המאמן המחזיק בתעודת פרו. אלימלך לשחקנים: "לא אתן לבעיות משמעת לעבור לידי"

מאמן הפועל פתח תקוה, שביט אלימלך, דחה הצעה של גורמים בקבוצה להחזיר את עוזר המאמן המתפטר, שאול דה צ'וקרל. זאת, כנראה על רקע הסכסוך שפרץ בניהם במהלך העונה. במועדון חשבו להחזיר את דה צ'וקרל כדי שיישב על הספסל לצדו של אלימלך וזאת משום שהוא מחזיק בתעודת הפרו. גורם בקבוצה אישר: "שביט לא רוצה לעבוד איתו יחד וזאת זכותו. נחפש מאמן אחר". כזכור, ההתאחדות אישרה לאלימלך להדריך את הקבוצה ללא מאמן בעל תעודת פרו לצידו למשך חודש בלבד.

כפי שפורסם שלשום, בימים האחרונים הוגברו המאמצים להחתים בחודש ינואר את הקשר-חלוץ הגנאי ג'יימס ביסו, שמשחק בקבוצה אילוון וויז. דני לוי הוא זה שיצר את הקשר עם איש עסקים מקומי שהיה אמור לסייע בהבאתו. "רצינו אותו, אבל לא ברור האם הוא יוכל להגיע", אמר לוי אמש. "זה יהיה רלוונטי רק אם הוא לא יחתום בפורטו, כי הבנתי שהוא בדרך לשם".

בקבוצה הופתעו לקרוא אתמול על גישת המאמנים, שחלקם הודה כי לא הגיע להפועל פתח תקוה בגלל סיבות מקצועיות ולא רק בגלל סיבות אישיות. "זכותו של כל מאמן לעשות את ההחלטה שלו", הגיבו במלאבס, "הפועל פתח תקוה הוא מועדון עם עבר בכדורגל ומי שיאמן כאן צריך להרגיש גאה".

אלימלך, אגב, הציג את עצמו היום באימון הבכורה שלו כמאמן בפני השחקנים. "אני מאמן חדש ומבחינתי נפתח גם דף חדש עם כל אחד ואחד מכם", אמר המאמן באסיפה ארוכה שקיים. "מבחינתי, כל השחקנים בסגל שווים עכשיו. לכל אחד יש כאן הזדמנות להוכיח מה הוא שווה. אני מצפה שלא יהיו בעיות משמעת כי לא אתן להן לעבור לידי". פתח תקוה קיימה אימון בוקר ותקיים אימון נוסף בשעות הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully