וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: דניס מי?

23.11.2009 / 19:41

בנוסף לרות'לסברגר הפצוע איבדה פיטסבורג את צ'רלי באץ', דניס דיקסון עשוי לפתוח מול בולטימור. בטס סיים את העונה

לזה פיטסבורג לא ציפתה. בן רות'לסברגר נטש אתמול במהלך משחק ההפסד לקנזס סיטי (27:24 בהארכה), ולשדה עלה המחליף צ'רלי באץ'. אלא שבאץ' נפצע גם הוא, יעבור ניתוח בפרק כף היד וייעדר לחודש וחצי לפחות. נכון לעכשיו, המאמן מייק טומלין בבעיה קשה לקראת משחק הלילה שבין ראשון לשני (תיקון) נגד בולטימור. אם רות'לסברגר לא יהיה כשיר, מי שצפוי לפתוח הוא דניס דיקסון, שזכור לחובבי המכללות כפרטנר העיקרי של ג'ונתן סטיוארט במכללת אורגון. דיקסון נבחר בדראפט 2008 בסיבוב החמישי, וטרם מסר כדור ב-NFL.

אבל לא רק האלופה מוטרדת, אלא גם סגניתה. קורט וורנר נפגע בראשו במשחק הניצחון של אריזונה בסט. לואיס, 13:21, ומאט ליינארט החליפו ולא בהצלחה יתרה. וורנר סבור שיוכל לעלות ביום ראשון, ליינארט, בכל מקרה, בכוננות.

קבוצה נוספת שסובלת מפציעות היא וושינגטון, שסיימה מעשית את העונה בהפסד 7:6 בדאלאס. הרדסקינס איבדו מוקדם יותר העונה את הרץ האחורי קלינטון פורטיס, וכעת גם את מחליפו לאדל בטס, שקרע את רצועות הברך ולא יחזור לשחק העונה. הגארד צ'אד ריינהארט שבר את רגלו וגם הוא יראה את המשך העונה מחדר הפיזיותרפיסט.

ג'נזן ג'קסון, שחקן מכללת טנסי שנחשד בביצוע שוד יחד עם חבריו, לא יועמד לדין. על פי המשטרה, ג'קסון, כמו גם מארי מונטמרקט בת ה-22 שנהגה במכונית, לא ידעו שהשוד אמור להתבצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully