וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה המאמנים דחו את הפועל פ"ת?

23.11.2009 / 13:21

אחד המאמנים שסירב מסביר: "נוצרה תחושה של פחד שהדלתות ייסגרו". גורם במועדון: "לאלימלך אין ניסיון, אבל זו לא בעיה"

"נוצרה תחושה של פחד שהדלתות ייסגרו, שאף אחד לא ירצה אותך כמאמן אם תיכשל. הסיכוי היה גבוה ולכן החלטתי לוותר", כך אמר אחד המאמנים ששוחח אתמול (ראשון) עם קברניטי הפועל פתח תקוה וסירב להצעה לאמן אותה.

"חלק מהמועמדים תירצו את זה בסיבות אישיות, חלק לא נקבו בסיבה וחלק הודיעו כי עניין הכסף והחיזוק הוריד אותם מהפרק, אבל לדעתי כולם ברחו מאותה סיבה", ממשיך אותו מאמן. "כל המועמדים שיושבים היום בבית לא יקבלו בקרוב קבוצה גדולה וצריכים להתחיל מאפס. בהפועל פתח תקוה אין כיום תשתית של עבודה עם צעירים. הם עשו טעות שהשתחררו מזאב זלצר".

כזכור, ברשימת המאמנים המסרבים נמנו אתמול אלי כהן, גילי לנדאו, ניצן שירזי, פרדי דוד ואפילו גיא לוי, אליו פנתה הקבוצה באמצעות גורם שלישי, אך הדבר לא התקדם לשלב של משא ומתן. המאמן חיים לוי, בעל ניסיון עשיר בקבוצות בליגה הלאומית, הוצע גם הוא אמש לקבוצה, אך המנכ"ל אפי צפריר דחה את ההצעה בינתיים.

בקבוצה הודו הבוקר כי אחת הסיבות למינויו של עוזר המאמן השני שביט אלימלך קשורה גם לפן הכספי. "להביא מאמן חדש ולהבטיח לו הרים וגבעות, עולה כסף", אמר גורם בקבוצה. "צריך להוציא עוד מיליון שקל בשביל זה. לאלימלך אין ניסיון, אבל העונה הוכח שלא רק ניסיון מדבר".

בפתח תקוה עדיין מחפשים מאמן בעל תעודת פרו שיוכל לעמוד לצדו של אלימלך במשחקי הליגה. "אנחנו לא לחוצים, ההתאחדות לכדורגל מאפשרת לנו חודש לבחור מאמן עם תעודה", אמר היו"ר דני לוי, "נמנה רק מאמן שיתאים לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully